• Ja ik heb morgen een GROOOT So frans. en aangezien k altijd een onvoldoende haal voor frans zei ik op school tegen me vriendin : Ik ga echt supergoed leren dit keer. Me vriendin zo ja dag jij en leren past niet bij elkaar. en ik zo neee echt echt ik ga echt leren. Dus ik ent zo heel serieus me boeken pakken om te gaan leren. Leer ik een kwartiertje en ben ik alweer afgeleid en zit ik gelijk op de computer en tergelijke tijd tv kijken. Ik haat het echt zo erg he want ik probeer echt te leren maar ik word dan echt afgeleid heeft iemand ook dat tie heel erg word afgeleid en wat doe je dan om toch te gaan leren ?

    MOCMOC schreef:
    Het gemakkelijkste is gewoon bij je ouders in de keuken gaan zitten. Ergens waar geen tv, radio of pc zijn. En dan een uurtje studeren terwijl je ouders toezicht houden maar tegelijkertijd aan het eten werken ofzo. Het lijkt verschrikkelijk, maar uit eigen concentratieproblemen heb ik dit ook geprobeerd en het lukte. Maar dus een uurtje studeren, en een kwartiertje iets anders doen. Als je na dat uur nog niet volledig klaar bent met leren leer je na je pauze gewoon nog een uurtje, of een halfuurtje tot je klaar bent..


    Oeps de keuken is superklein dat je je eigen kont niet eens kan bewegen. En ik vroeg dus aan me moeder of ze me wou overhoren en toen zei ze nee ik moet nog de as ophangen

    Dreft schreef:
    (...)

    Positief denken? Ik zit echt letterlijk te wachten alsof alles me hoofd inwaait iets houd me tegen om te gaan leren he

    Ik ben gister in slaap gevallen met een Donald Duck Pocket, en daarin zei Diederik de hele tijd "Positief denken!" en uiteindelijk werkte dat. Dus vandaar (:
    Maar ja, wachten tot je een ons weegt werkt ook niet echt, denk ik (:
    Maar ik heb er geen verstand van. Behalve dat je positief moet denken. "YAAY school is leuk! Ik heb het voorrecht dat ik naar school mag!"
    Dat soort dingen x)


    Felix

    Dreft schreef:
    (...)

    Oeps de keuken is superklein dat je je eigen kont niet eens kan bewegen. En ik vroeg dus aan me moeder of ze me wou overhoren en toen zei ze nee ik moet nog de as ophangen

    Welke as?
    JK (:
    Mijn ouders sturen me ook altijd naar boven. "Hier word je toch alleen maar afgeleid."
    Ja gozer, boven heb ik een computer met internet (x


    Felix

    Ik pest mijn zusje of zus altijd..


    We accept the love we think we deserve.

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Welke as?
    JK (:
    Mijn ouders sturen me ook altijd naar boven. "Hier word je toch alleen maar afgeleid."
    Ja gozer, boven heb ik een computer met internet (x



    hahha ik bedoelde de was lol

    Ik kan jiet naar boven want dan loop ik naar me buurman en dat wil ik niet want dan loop ik eent rauma op en me kamer is te saaaai. Ik word echt gek he anders togh maar ene onvoldoende

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik pest mijn zusje of zus altijd..


    En dan leer je frans?

    Ik ga altijd naar de woonkamer met mijn Ipod, zet heel hard mijn muziek op en begin dan te leren. Maar als ik eenmaal iets lees of schijf dan ben ik helemaal in een andere wereld ofzo en dan hoor ik gewoon niets meer totdat iemand mijn aandacht wilt. Dus met de muziek -als niemand ook nog mijn aandacht kan trekken doordat ik het niet hoor- word het bij mij versterkt. Dus als je dat ook hebt: dan helpt dat echt :') Anders weet ik het ook niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Haha , ik ben ook vreselijk snel afgeleid, ik zou nu moeten leren maar ik zit op Q :')


    Let us die young or let us live forever.

    Join the ADHD club :'D
    Of heb je dat niet?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ahww, dat ken ik .

    Ik heb morgen groots pw Frans :Y)
    En ik zou eigenlijk al om 4 uur beginnen met te leren..
    Toen ging ik wat eten, wat computeren [geen frans] , ff lezen, avond eten [ quizlet , computer, msn], en nu nog steeds geen frans af.

    Sorry kan je niet helpen

    Maak één kamer elektronica vrij. Dus geen tv, ipod, mobiel, laptop/computer. Een radio kan eventueel wel want daar heb je toch niet veel aan. xd
    Zet een wekker bijvoorbeeld op 30 minuten en leer zo lang mogelijk van die 30 minuten. Neem wel genoeg drinken en eten mee (zonder verpakking) want dan voorkom je dat je niet naar de keuken gaat lopen. Succes! :3


    your eyes are like stars in the night.

    Tragically schreef:
    Ik leer altijd op de computer (ik moet ook op school met de laptop werken) dus ja, hier heb ik niet echt tips voor.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, ik ken je pro..Hé een koekje!:9~


    everything, in time