• Wie is jouw held, en waarom? Het kan bijvoorbeeld een artiest zijn, of iemand uit het verleden. Let me know, I'm curious!(cat)

    Ik heb denk ik geen held, of in ieder geval.. Ja, ik weet het niet. ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind Eminem héél erg goed, maar om nu gelijk te zeggen dat hij mijn held is...
    Mijn held is mijn beste vriendin ;'D


    effort never betrays you

    een jongen van mijn klas,
    we plagen elkaar wel altijd,
    maar als de andere jongens van school me weer op de grond gooien ofzo helpt hij me altijd

    Oliver Sykes. For sure. Omdat hij gewoon doet wat hij wil, hij zegt wat hij wil, en het kan hem geen fùck schelen wat mensen van hem denken.
    Door dezelfde reden zo'n beetje komen op 2&3&4 Dahvie Vanity ,Jeffree Star. en Kyo van Dir en Grey.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 17:52 ]

    Mijn broer die een tijdje geleden overleden is.. Hij blijft gewoon in mijn hart en zal altijd mijn held zijn.


    We accept the love we think we deserve.

    Dirk Kuyt, omdat hij gewoon een onwijs goede, ondergewaardeerde voetballer is die met beide benen (kuiten, bwaha. -_-) op de grond blijft staan en lekker zichzelf blijft. En hij is gewoon zo'n onwijs chille man <3

    Freddie Mercury, omdat hij de beste zanger is die ooit geleefd heeft en het hem geen flikker kon schelen wat anderen van hem vonden en helemaal zijn eigen leventje leidde.


    ars moriendi

    Mijn mama!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vader :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mama. Papa.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn held is mijn mammie. -schattige stem-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    mijn dode (cat)


    I love you Irem

    Heb ik ook niet, denk ik. Of toch maar Kurt Cobain :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quentin Tarantino, Chris Nolan en Clint Eastwood. Mijn lievelings regisseurs. Hun zijn mijn inspiratie en ik hoop ooit dezelfde kant op te kunnen gaan.


    Caution first, always.

    Geen flauw idee (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Pink.
    ik vind haar helemaal geweldig.


    Believe in yourself, change the world.

    mijn zus - ariana grande (:


    My biggest fear is oblivion.