• Ik moet dit toch even kwijt, want er is nu niemand thuis en ik zit hier echt keihard te janken.
    Een tijdje geleden had ik dit topic gepost.
    Nu is dus gebleken na onderzoek dat het gezwel wel kwaadaardig was...
    Ze heeft dus kanker...
    Ik.. ik.. ik weet niet wat ik moet.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt...
    Wat moet ik doen :(?


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat er weinig is wat je kan doen. Och, echt sterkte.

    Ah. OMG, ik weet ook nooit hoe ik met zulke situatie's om moet gaan. Dus helaas, sorry, maar aan mij heb je dit keer niks. :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg Annick, heel veel sterkte! (flower)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je kan niet veel doen,behalve rustig blijven en er voor haar zijn. Gewoon tegen haar doen alleen een beetje liever.


    Mischien moet je er met iemand over praten,als je wilt mag je wel met mij praten ik heb het mee gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon zoals daarvoor mee omgaan,misschien eens bezoeken in het ziekenhuis of helpen als het moeilijker ga. De aandacht een beetje afleiden van het kankergezwel en dus daar niets over praten, tenzij dat zij dat wil. Sterkte!

    Er voor haar zijn,
    Zelf rustig proberen te blijven,
    zodat zij ook rustig blijft.

    En als je twijfels hebt over waar dan ook, vooral met diegene praten of met anderen/naasten

    (zou ik doen)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ah, wat erg! Laat gewoon weten dat je er voor haar bent, maar behandel haar niet ineens anders. Laat gewoon zien dat ze alsnog welkom is met haar problemen.
    Voor de rest weet ik het ook niet...Succes.


    Your make-up is terrible

    Thanks :) Ik ga nu even afleiding zoeken bij m'n leerwerk... Gebeurt ook weer lekker in de toetsweek... :(


    Life is hard and then we die

    Echt heel veel sterke meid! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right