• hoihoi (:
    ik kreeg net een inval: zouden er hier zijn die graag een story over de Griekse Mythologie zouden lezen?Ik bedoel niet Percy Jackson, maar een eigen versie/visie van de Griekse Goden in het dagenlijkse leven?


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Language schreef:
    Ik zou hem lezen :')
    Ik hou van Griekse mythologie:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jaaaaan _O_

    Jaa, dat lijkt me skr leuk(lol)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Q zit zeker vol met gymnasiasten? Na 4 jaar heb ik echt háát aan alles wat met de klassieke oudheid te maken heeft, no offence.


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Q zit zeker vol met gymnasiasten? Na 4 jaar heb ik echt háát aan alles wat met de klassieke oudheid te maken heeft, no offence.


    Haha, ik ben geen gymnasiast geweest, maar heb wel een story waar de griekse goden in voorkomen (en de noorse én egyptische, daar niet van xD) het hangt puur van je interesses af ^^

    Lijkt me wel wat! (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Language schreef:
    Ik zou hem lezen :')
    Ik hou van Griekse mythologie:Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    reyon schreef:
    Ik wil hem niet direct lezen, maar als jij hem wilt schrijven, dan doe je dat maar.
    Er zijn genoeg mensen die wel willen lezen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nicholas schreef:
    Ja Ja! I love griekse mythologie! Ik vind Clash of the Titans en Percy Jackson echt leuke films.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het klinkt zeer interessant. Ik weet niet of ik hem zal lezen omdat ik je schrijfstijl niet ken, maar ik zou het zeker de kans geven. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?