• Dus niet.
    Onze klas heeft donderdag een proefwerk, en hij zou al 3 lessen lang een algemene herhaling geven van wat we allemaal moeten leren. 
    Dit hoofdstuk is best ingewikkeld, en de klas snapte het niet.
    Nu heeft hij dit al 2 lessen niet gedaan, en maandag, de laatste les voor de dag van het pw, was hij ziek!
    Dus nu weten wij niet wat we moeten leren, hij heeft allemaal stof uitgelegd die niet in het boek staat, en de aantekeningen zijn on-be-grij-pe-lijk.

    Nu zijn wij naar Visser gegaan, de conrector, en hebben wij dit uitgelegd. We vinden namelijk dat het proefwerk niet meer door mag gaan. 
    Ze zei dat ze naar hem zou bellen.

    Komt ze even later de les in, "Jaa, meneer de Ruiter zegt dat het wel door gaat, en dat hij de verantwoordelijkheid neemt dat iedereen het weet. Je moet je aantekeningen leren."

    DUDE, wtf? Nu gaan wij dus met z'n allen MASSAAL een 4 halen! Omdat die -PlaatsScheldwoord- hem persé wil door laten gaan.
    Like.. Ik kan het me echt niet meer permitteren om een 3 te halen, ik MOET en ZAL overgaan dit jaar.
    MaarJa, als wij een onvoldoende halen kan het hem geen fuck schelen, en staat hij ons een les lang uit te maken voor "Stel domme gymnasiasten."
    Leuke leraar toch?

    Zo, dat is eruit :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Volgens mij haat iedereen leraren(cat).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En dan komen mijn leraren die me met alles uitstel geven. (cat)


    ~ Jalexis takes over your world...

    das echt f gbfvueiwoufhediovcedoepc vervelend. ):
    Dat had ik ook een keer. ><

    NyappyAmy schreef:
    das echt f gbfvueiwoufhediovcedoepc vervelend. ):
    Dat had ik ook een keer. ><


    Dat is echt wel irritant!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Storyline schreef:
    En dan komen mijn leraren die me met alles uitstel geven. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat een leraar? Als de hele klas een onvoldoende haalt, kan je hierna alsnog naar Visser gaan en zeggen dat dit nergens over gaat. Echt hoor, dit is oneerlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    .. Mijn conrector heet ook Visser, dat is een beetje eng, haha
    && dat is echt fucked up D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn leraar lachte de hele klas uit omdat we allemaal een 2 t/m 5 hadden gehaald. We hebben een brief aan de examencommisie geschreven. Dat hij te streng nakijkt en niet fatsoenlijk les kan geven. Moeten jullie ook doen, als je in je examenjaar zit tenminste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wherewithal schreef:
    Wat een leraar? Als de hele klas een onvoldoende haalt, kan je hierna alsnog naar Visser gaan en zeggen dat dit nergens over gaat. Echt hoor, dit is oneerlijk.


    Gaan we ook doen, als het echt heel erg is.

    +@FCBarcelona, Nee, gelukkig nog lang niet.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is echt kut.
    Bij ons snapt met Nederlands bijna niemand de stof. En onze lerares die gaat er dan vanuit dat iedereen vragen stelt als ze iets niet snappen en anders gewoon de vragen maakt; zelfstandig werken dus. Toen vroeg de klas of ze het klassikaal wilde uitleggen en dat zou ze doen. Deed ze dus niet. Op de dag van de toets gingen wij erover klagen en toen zei ze dat ze het vorige les nog met een groepje had gedaan. Dat is toch niet klassikaal >.<. Ik ben goed in Nederlands, dus bij mij ging het wel goed, haha. Maar nu zal bijna iedereen wel weer een onvoldoende halen bij deze toets.
    En met natuurkunde waren er met het SO wel heel 3 voldoendes gevallen -waar ik bij zat- en met wiskunde laatst 1 voldoende -helaas ik niet-. Volgens mij gaat onze klas massaal blijven zitten en is er aan het eind van het jaar nog maar een kleine klas die in 5havo zit(krul)

    Dus bij ons gaat het ook al zo goed:Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:48 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Lawrence schreef:
    Volgens mij haat iedereen leraren(cat).


    ik niet (A)

    maar waar gaat het pw over?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 18:49 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    omg, das idd wel heel kut ja! Hier moet iets tegen te doen zijn, die visser kan dat toch niet accepteren?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    maar weetje, volgens mij staat het in de algemene leerlingenstatuten dat een proefwerk niet door mag gaan als de leraar de les van te voren ziek is.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Arg, teachers! They'll never learn...


    You move me ......... Kurt

    Ik mag zelf bepalen wanneer ik toetsen maak, maar ik heb dan ook problemen thuis en zo. Maar bij ons op school zijn de leraren ook zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'