Dus niet.
Onze klas heeft donderdag een proefwerk, en hij zou al 3 lessen lang een algemene herhaling geven van wat we allemaal moeten leren.
Dit hoofdstuk is best ingewikkeld, en de klas snapte het niet.
Nu heeft hij dit al 2 lessen niet gedaan, en maandag, de laatste les voor de dag van het pw, was hij ziek!
Dus nu weten wij niet wat we moeten leren, hij heeft allemaal stof uitgelegd die niet in het boek staat, en de aantekeningen zijn on-be-grij-pe-lijk.
Nu zijn wij naar Visser gegaan, de conrector, en hebben wij dit uitgelegd. We vinden namelijk dat het proefwerk niet meer door mag gaan.
Ze zei dat ze naar hem zou bellen.
Komt ze even later de les in, "Jaa, meneer de Ruiter zegt dat het wel door gaat, en dat hij de verantwoordelijkheid neemt dat iedereen het weet. Je moet je aantekeningen leren."
DUDE, wtf? Nu gaan wij dus met z'n allen MASSAAL een 4 halen! Omdat die -PlaatsScheldwoord- hem persé wil door laten gaan.
Like.. Ik kan het me echt niet meer permitteren om een 3 te halen, ik MOET en ZAL overgaan dit jaar.
MaarJa, als wij een onvoldoende halen kan het hem geen fuck schelen, en staat hij ons een les lang uit te maken voor "Stel domme gymnasiasten."
Leuke leraar toch?
Zo, dat is eruit
I solemnly swear that I am up to no good.