Hoi:Y)
Ik moet even wat kwijt hoor.
Vandaag op school moest ik samen met een vriendin (klasgenoot) van mij in een ander lokaal zitten omdat we een brief in het duits moesten typen met ons tweeën. Dat lokaal was redelijk groot met allemaal computers erin, en twee deuren. Die twee deuren waren dicht, en achter één deur zat nog een lokaaltje.
En ineens toen we bezig waren met die brief horen mijn vriendin en ik voetstappen naast ons. Dus zij kijkt me aan en vraagt 'Hoor je dat?' En ik hoorde het dus ook, en het was gewoon echt vlak naast ons. Ineens achter ons op de muur harde bonken en getik. En nog geen tel later opent de deur ineens uit zich zelf terwijl de ramen daar dicht waren. En die deur bleef wat bewegen en toen ineens was het gestopt.
Ik kreeg gewoon kippenvel, en tranen in me ogen, geen idee waarom eigenlijk dat gebeurde zomaar, terwijl ik niet eens echt heel bang was. Maar ik voelde me ineeens heel raar. Dus ik kijken of er iemand was maar het lokaal was leeg o.o
Als ik het zo beschrijf is het misschien niet echt eng ofzo, maar dat was het best wel.
Heeft iemand ook wel eens enge dingen meegemaakt op school?
Sometimes it's best not to care.