• Een jongen uit mijn klas heeft deze schoenen.
    En elke keer als we ze zien liggen we weer in een deuk, zó lelijk :p en ze zijn ook nog eens 140 euro O.o vandaar, waarom zou iemand in hemelsnaam zulke schoenen willen?
    So, what do you think? En kennen jullie iemand met zulke schoenen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja er is ook zo'n kerel bij ons die op die afzichtelijke dingen loopt. Vreselijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omdat hij ze mooi vindt? Of comfortabel vindt? Misschien heeft hij iets aan zijn voeten en heeft hij zulke stevige schoenen nodig.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als hij ze leuk vind wat maakt het dan uit?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee ,maar een jongen in mijn klas loopt met ook dure verschrikkelijke schoenen rond O.oze zijn donker bruin en veel te groot o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ieder z'n ding zeg ik altijd.


    -

    Cruel world..

    't Is gemeen om daar om te lachen o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ze mooi.


    Your make-up is terrible

    Misschien heeft ie problemen met lopen? Vaak zijn dat soort schoenen voor stevigheid, best lullig om daar om te lachen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    die zijn echt lelijk! de leraren bij ons dragen ook zulke afgrijselijke schoenen:|


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Qlimax schreef:
    Misschien heeft ie problemen met lopen? Vaak zijn dat soort schoenen voor stevigheid, best lullig om daar om te lachen.


    Yeah vroeger moest ik ook met dat soort schoenen lopen ;-;

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 15:59 ]


    ~ Jalexis takes over your world...

    Die heeft iemand bij ons op school ook...
    En mijn vader ook...
    Ik vind ze een lelijke kleur...


    Food.

    RINGDINGDONG schreef:
    Omdat hij ze mooi vindt? Of comfortabel vindt? Misschien heeft hij iets aan zijn voeten en heeft hij zulke stevige schoenen nodig.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ja, en die staat er wel mee.
    Ik vind ze eigenlijk niet afzichtelijk ofzo. En het is zijn keuze..
    Iedereen draagt wat hij zelf mooi vind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Qlimax schreef:
    Misschien heeft ie problemen met lopen? Vaak zijn dat soort schoenen voor stevigheid, best lullig om daar om te lachen.


    Het is niet dat hij zich ergens een fuck van aantrekt hoor, hij is d'r nog trots op ook...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    Als hij ze leuk vind wat maakt het dan uit?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.