• ik moet heel even mijn verhaal kwijt hoor...

    mijn zusje heeft morgen iets op mijn school, en dan moet ze 's ochtends met mij meefietsen..
    mijn ouders zaten daar al een paar dagen over te zeuren, terwijl ik meteen al had gezegd dat dat goed is.
    en ik had ook al met een vriendin afgesproken dat we samen zouden fietsen, en nu gaat mijn moeder helemaal zeuren dat dat niet kan omdat mijn zusje al mee moet fietsen.
    terwijl zij gewoon mee kan, helemaal niet erg.
    alleen mijn moeder vind het dan stom dat ik om half 8 al weg fiets, want dan moet mijn zusje zogenaamd 3 kwartier wachten op school, terwijl we er waarschijnlijk pas om kwart over 8 zijn.
    en nu gaat ze me helemaal egoistisch noemen enzo, alleen maar omdat ik de tijd wil vertrekken dat ik altijd vertrek. -.-


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Leg je moeder uit dat het fietsen lang duurt.. Als ze dan niet luistert, bespreek het gewoon samen met je zusje :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Zeg dat als je niet om 8 uur vertrekt dat je dan te laat komt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gewoon gaan XD Je zusje kan best wachten, though.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Impression schreef:
    Leg je moeder uit dat het fietsen lang duurt.. Als ze dan niet luistert, bespreek het gewoon samen met je zusje :Y)


    Food.

    Impression schreef:
    Leg je moeder uit dat het fietsen lang duurt.. Als ze dan niet luistert, bespreek het gewoon samen met je zusje :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je moeder daar een probleem mee heeft moet ze jouw zusje zelf maar weg brengen? (:
    Ik zou in elk geval niks opgeven omdat mijn broer mee moet hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    't komt wel goed schatje. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.