• En toen kwam dit tot stand. Nee dit is niet gemaakt met paint, want dat zou me dus écht nooit lukken x'd
    Het is een zeer handig en duur programma waar je in het centrum gratis gebruik van kunt maken, dus vraag me niet waar je het download of koopt of hoeveel het kost :Y)
    Ik vind het wel jammer dat ie hier zo klein te zien is en dat ik die laatste dingen nog niet heb bijgewerkt x'd

    Wat zijn jullie digitale kunstwerkjes? :9~

    wauw!
    Die is moooi!

    Ik heb geen bewerkding programma, geen eigen pc...:(


    Food.

    Niks, ik kan niet zo goed tekenen.. echt jammer. Ik kan wel goed graffiti tekenen maar daar maak ik nooit wat van ;D


    We accept the love we think we deserve.

    Hij is best leuk geworden.
    Ik heb wel een aantal digitale kunstwerkjes, maar dat zijn allemaal gephotoshopde foto's, of dingen gemaakt met Illustrator/InDesign. (En meestal nog voor school ook)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Hij is best leuk geworden.
    Ik heb wel een aantal digitale kunstwerkjes, maar dat zijn allemaal gephotoshopde foto's, of dingen gemaakt met Illustrator/InDesign. (En meestal nog voor school ook)

    Linkje? Nieuwschierigheijjjjd:9~

    Ik moet voor school mestaal zulke dingen doen, alleen is het meestal ingewikkelder enzo.
    :Y).


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Dat programma lijkt me awesome D:
    Ik heb wel werkjes die op paint zijn gemaakt, maar die zijn al een aantal jaar oud en lelijk D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan niet goed tekenen, zowel als op papier als op de computer.

    die is mooi!
    ik heb een jaar of twee geleden dit op paint gemaakt. het is een beetje mislukt, maar ik denk dat iedereen wel kan zien wat het is (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb geen digitale kunstwerken (krul)


    -

    BanZai schreef:
    die is mooi!
    ik heb een jaar of twee geleden dit op paint gemaakt. het is een beetje mislukt, maar ik denk dat iedereen wel kan zien wat het is (:

    Ik aanbid jou appel _O_

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik aanbid jou appel _O_

    thanks(flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kan nog niet eens een fatsoenlijk hark-poppetje tekenen(cat).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.