• Nee Niet Kristen en Robert

    Joe Jonas en Ashley Greene [=
    Rond 1:05 geeft ze het toe (=

    Ik vind ze Goed samen en ik gun ze het geluk (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 12:50 ]

    Ze hebben toch al best lang met elkaar? :S

    Maar ik vind het wel een mooi stel. Ik gun ze het geluk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Ze hebben toch al best lang met elkaar? :S

    Maar ik vind het wel een mooi stel. Ik gun ze het geluk

    Inderdaad x'D ik wil gewoon jullie reacties weten

    Weet je hoe lief ze samen zijn. Maar ik vond Demi Lovato en Joe Jonas toch veel schattiger samen. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Meh, ik had 'r liever gezien met Jackson.


    Life is hard and then we die

    Impression schreef:
    Weet je hoe lief ze samen zijn. Maar ik vond Demi Lovato en Joe Jonas toch veel schattiger samen. :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Belachelijke cameraman.
    Ik weet niet. Had haar eerder met iemand anders samen gezien dan met Joe.
    Ze vallen wel mee als koppel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het geen leuk koppel, maar wie ben ik om daarover te oordelen?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hmm, ik weet niet. Bij de Jonas Brothers heb ik altijd nog zo'n 'tienerjongens' gevoel zegmaar, ook al is Joe dan al in de twintig ofzo? Maar dan vind ik Ashley gewoon een beetje te volwassen voor hem, haha :'D. Maargoed, als ze maar gelukkig zijn, mij maakt het niet zo heel veel uit eigenlijk ^^ Ik vind er niet echt iets van.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik vind Joe echt zo'n disney artiest en Ashley íets wat te volwassen voor hem.

    maar ik vind ze wel leuk bij elkaar staan(trouwens Ashley is knap ö oke dit had er dus werkelijk niks mee te maken)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Tricia schreef:
    Ze hebben toch al best lang met elkaar? :S

    Maar ik vind het wel een mooi stel. Ik gun ze het geluk


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik vind ze echt cute, en Joe is gelukkig. Maar Kenielle is toch leuker! (:


    live the life you love

    Marvellous schreef:
    Hmm, ik weet niet. Bij de Jonas Brothers heb ik altijd nog zo'n 'tienerjongens' gevoel zegmaar, ook al is Joe dan al in de twintig ofzo? Maar dan vind ik Ashley gewoon een beetje te volwassen voor hem, haha :'D. Maargoed, als ze maar gelukkig zijn, mij maakt het niet zo heel veel uit eigenlijk ^^ Ik vind er niet echt iets van.

    ze zijn wel leuk samen ofz,.. mr de jonas brothers zijn net kinderen en ashley greene een stuk volwassener.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    wel schattig hoor (flower)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Leuk wel dat ze gelukkig zijn maar ik vind hun niet passen? Ik bedoel Ashley is te volwassen. -No offence hé-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me