• als ik uit de les kom wil ik altijd iets lekkers eten zoals een koekje(H) ofzo.
    en dan heb je zo`n vies plakkerig broodje die geplet is door je boeken.
    en dan koop ik altijd weer wat in de kantine en dan hebik nooit meer zakgeld over.
    tsjaa herkennen jullie dat? =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Nou eigenlijk niet, want op school heb ik nooit trek :'D

    Jup. De snoepautomaat-man houd van mij. ^^


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Nee, ik zit altijd in de kantine waar geen snoepautomaten staan, en ik ben altijd te lui om naar de andere te lopen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Brood op school vind ik altijd ranzig. Echt, niet te vreten gewoon. Helemaal geplet, tussen je boeken en IEL gewoon ;D
    Daarom eet ik gewoon 's ochtends voordat ik wegga en als ik weer thuiskom. Want dat brood krijg ik echt niet door m'n strot. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    uhm nee, nouja, af en toe wel x]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Square schreef:
    Nee, ik zit altijd in de kantine waar geen snoepautomaten staan, en ik ben altijd te lui om naar de andere te lopen. :'D


    oehh dat ishandig =)
    miss als ik de concierge heel erg lief aankijk wil die hem verschuiven in een andere ruimte.
    oke dat doet ie nooit maar tsja


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Speaker schreef:
    Brood op school vind ik altijd ranzig. Echt, niet te vreten gewoon. Helemaal geplet, tussen je boeken en IEL gewoon ;D
    Daarom eet ik gewoon 's ochtends voordat ik wegga en als ik weer thuiskom. Want dat brood krijg ik echt niet door m'n strot. (cat)


    met jou kan ik praten =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Soms wel ja, aangezien alles in de kantine zo lekker is hahah


    As travars

    Ja, haha.


    your eyes are like stars in the night.