• ik weet niet waar deze topic moet (sorry als hij verkeerd staat!)

    ik heb een apart mobieltje (ik heb hem nog geen jaar!) en hij heeft nu al een geschiedenis:

    dag 1 &2: ik zit te pronken met mijn mobiel (ik helemaal blij dat ik een 'nieuwe' had)

    dag 3: ik zat op de fiets (muziek te luisteren) toen 'ineens' mijn mobiel op de grond viel (de batterij beschadigd + schaafwond op mobiel)

    een paar weken later: het was hard aan het regenen en ik had mijn mobiel in mijn jaszak gedaan. Kom ik thuis mijn hele mobiel doorweekt! (van binnen en buiten + batterij) ik helemaal afgedroogt begint hij vanzelf 'aan en uit' te gaan. dus ik wordt bang van mijn mobiel. Als dat eenmaal voorbij is gaat hij vanzelf op slot (ik heb een touchscreen telefoon) dus als je een smsje typt gaat hij vanzelf op slot. Na een week was het weer over.

    Weer een paar weken later: Laat ik mijn mobiel nog een paar keer vallen (heel slim ik weet het). Dus weer de mobiel een beetje beschadigd.

    nu: Doet mijn volumeknop het niet meer. Klepje waar usb- kabel in moet ligt eruit.

    en hij doet het nog steeds!_O__O_

    om deze topic een beetje nuttig te houden wie heeft er ook zo'n 'wonder' mobiel? Ik wel in ieder geval xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Kristy kristy wat ben je slim bezig zeg(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    Kristy kristy wat ben je slim bezig zeg(nerd)


    ik weet het xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Omg, wat voor mobieltje is dat??? O.o


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    als ie nat is droog hem met een haardroger zoals Nick Jonas x'D

    MizzzAppel schreef:
    Omg, wat voor mobieltje is dat??? O.o



    samsung F480 xD
    zei foto:foto mobiel


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    ik heb een nokia 2760 bijna 4 jaar geleden met me communie gekregen en ik wil een nieuwe, dus deze MOET kapot...
    Wat gaat er niet stuk als het kapot moet? (A)


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    ik heb een nokia 2760 bijna 4 jaar geleden met me communie gekregen en ik wil een nieuwe, dus deze MOET kapot...
    Wat gaat er niet stuk als het kapot moet? (A)


    nou je krijgt tips van de meester van dingen 'Perongeluk' kapot maken:

    1) laat hem veel vallen
    2) geef hem aan iemand en ga diegene dan irriteren zodat hij gaat kloten met jouw mobiel
    3) doe hem vaak open en weer dicht en weer open en weer dicht en zo door
    4) ga heel zielig bij je ouders doen van: 'Ik heb zo'n leuk mobieltje gezien hij ziet er zo en zo uit' en dan de hele tijd zeuren daarmee.


    en wat er niet kapot gaat zijn volgens mij de knopjes (waar je smsjes mee schrijft etc) of je moet er echt heel hard op gaan drukken zodat hij crasht maar de moet je wel heel sterk zijn xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    (...)

    nou je krijgt tips van de meester van dingen 'Perongeluk' kapot maken:

    1) laat hem veel vallen
    2) geef hem aan iemand en ga diegene dan irriteren zodat hij gaat kloten met jouw mobiel
    3) doe hem vaak open en weer dicht en weer open en weer dicht en zo door
    4) ga heel zielig bij je ouders doen van: 'Ik heb zo'n leuk mobieltje gezien hij ziet er zo en zo uit' en dan de hele tijd zeuren daarmee.


    en wat er niet kapot gaat zijn volgens mij de knopjes (waar je smsjes mee schrijft etc) of je moet er echt heel hard op gaan drukken zodat hij crasht maar de moet je wel heel sterk zijn xD


    gaat dus niet lukken xD

    1) ik ben de tel kwijt geraakt (A)
    2) ik irriteer mensen de hele tijd, ze zijn het al gewoon
    3) doe ik de hele tijd als ik me verveel en het heeft niet veel nut xD
    4) hoe lang denk je dat ik dat al probeer? x)

    en zo sterk ben ik nu ook weer niet xD


    What would Emma do?

    Jij wil niet weten wat voor vallen mijn Ipod moet doormaken. :Y)
    Toch handig hé. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'