• Bij ons op school word altijd het bekende rozen stuur gebeuren gehouden.
    Je kan voor twee euro een roos sturen naar je vriend of geliefde.
    Wit=vriendschap
    Roze=liefde
    Rood=houden van
    Vandaag werden ze dus uitgedeeld. Ik had er geen verstuurt (Ik vind dat niet origineel genoeg voor mijn crush)
    Ik stond dus rustig te drinken in de pauze, komen er van die uitdeelmeisjes naar me toe om me een roze roos te overhandigen. Lees ik dat berichtje en kom ik tot de conclusie dat het wel zo'n half onbekende jongen moet zijn van een andere school, die dit met vrienden van me (die nota bene weten dat ik al op iemand anders verliefd ben) geregeld had.
    Ik vind dit echt zo stom, want die jongen is dus verliefd op me, maar ik niet op hem.............

    Hebben jullie dit ooit wel eens meegemaakt?


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk, dat is lief van hem! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    tiswel super lief (:
    wel jammer dat je hem niet leuk vind,
    maar je kan je gevoelens niet sturen toch? (:

    wij doen op school niet aan roosjes :(

    Ja vaak genoeg en dat is best kut.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Haha ja best vaak, vorige week maandag verklaarde een vriend van mij me de liefde, maar ik vertelde hem dat ik niet hetzelfde voor hem voelde. Ik val namelijk al voor iemand anders. Nou, nu zie ik hem minder vaak en praten we niet meer normaal. Hij is gewoon bang geworden ofzo? Wel jammer, maar het trekt wel voorbij.

    Haha en echt lief dat hij een roos stuurt eigenlijk (flower)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 19:34 ]

    Ik heb geen rozen gekregen maar wel een anonieme kaart. Jippie.. en ik ken het handschrift niet eens.

    Bij ons op school doen ze dat niet meer..


    Don't dream your life, but live your dream!

    aaaah, wat lief van hem.
    maarja als je hem niet leuk vind je kan jezelf niet dwingen iemand leuk te vinden


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ja maakt dat nou wie ze gestuurd heeft het is fijn om te weten
    dat ze aan je denken! (yeah)
    ik heb zelf met een vreiendin een plan gesmeed om een brief in een kluisje toen bij iemand, MISSIE SPONGEBOB GELSAAGD! Met een schnor ;(P


    Thanks music, for being there. When nobody else was.

    Circles schreef:
    Ik ben roosloos. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Circles schreef:
    Ik ben roosloos. :Y)


    We accept the love we think we deserve.