• Ik help in de schoolrefter, daar moet ik inschenken enzo en ging ik dus langs met mijn melk. Mijn crush vroeg wat melk, en tijdens het inschenken nieste hij. En ik stond daar dus naast, en ik bukte me voorover om het in te schenken, kwam alles op mij ...
    Meteen naar de afwasbak rennen, en mezelf reinigen. Hij zei achteraf nog sorry.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    reyon schreef:
    Ieuw.
    Wat een leuke crush heb jij. (krul)

    Canibal schreef:
    Eb dat juist op Valentijnsdag...
    Stiekem is het grappig

    reyon schreef:
    Ieuw.
    Wat een leuke crush heb jij.(krul)

    xSnoepjex schreef:
    whaha,
    dat is charmant van 'm(;

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gatver :D
    Hij is wel vriendelijk sorry komen zegge ... xd xd


    Don't dream your life, but live your dream

    0_omg das echt vies
    Ik had een keer dat een jonge moest lachen en toen kwam er allemaal spuug uit zn mond.. Ik voelde het ineens regenen:'(xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Canibal schreef:
    Eb dat juist op Valentijnsdag...
    Stiekem is het grappig


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Aangename kennismaking. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heeft ie altijd nog een excuus voor iets.. & Kan je hem lekker pesten, achteraf.. Doe ik ook altijd.
    & Hoe kan dat op jou komen dan? Waren het grote klodders? o_O Dat hebben een paar vriendinnen van me ook, kwam het een keer op een meisje haar hand. Ik heb niet van die klodders. Ik nies met heeeeele kleine :Y)

    Woow heel levensverhaal -_- ^^


    We accept the love we think we deserve.

    Lekkere cruch (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse