• Rutger zei op 7 februari 2011;
    Na het vertrek van RandomRhythm zijn we op zoek naar nieuwe moderators. Afhankelijk van de aanmeldingen kiezen de bestaande mods tussen de 5 en 7 nieuwe moderators.

    Aanmelden kan hier

    Aanmelden kan tot zondag 13 februari 23u59 (Y)

    Strafbladen:
    Wil je weten of je een strafblad hebt, of waarvoor je ook alweer bent gestraft? Pb dan even een mod en die zal het voor je nakijken (:

    - De mods.


    Update
    De inschrijfperiode is inmiddels verlopen. Maandag de 21e is de uitslag!

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2011 - 11:58 ]

    Flamingo schreef:
    (...)
    Komt de uitslag dan ook al eerder of blijft die op de 21e?


    Dat vraag ik mij ook af. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Flamingo schreef:
    (...)
    Komt de uitslag dan ook al eerder of blijft die op de 21e?

    Dat wil ik ook weten :9~


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nom, ergens ben ik best benieuw, maar van sommige mensen hoop ik echt niet dat ze mod worden :Y)


    Olive

    Ja, dan is het de 21ste. Ik hoop dat het eerder komt. :9~

    Flamingo schreef:
    (...)
    Komt de uitslag dan ook al eerder of blijft die op de 21e?

    _O_

    Qlimax schreef:
    (...)
    Dat wil ik ook weten :9~

    Ik denk het niet, de mods die op dit moment dat nog niet kalar zijn krijgen een woedende menigte achter zich aan en vorken in hun kont x'd

    21e dat duurdt te lang ;_; Ik ben te nieuwsgierig:9~


    Veel succces iedereen met wachten op de uitslag(doeg)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik denk het niet, de mods die op dit moment dat nog niet kalar zijn krijgen een woedende menigte achter zich aan en vorken in hun kont x'd


    maar we weten dan toch niet welke mods het zijn die nog niks ingevuld hebben? ;P En het is juist mooi dat het op een vast datum is, dan kan je je er op voorbereiden mocht dat nodig zijn ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    @Assassin
    Heb jij je ook aangemeld?

    Sorenos schreef:
    (...)

    maar we weten dan toch niet welke mods het zijn die nog niks ingevuld hebben? ;P En het is juist mooi dat het op een vast datum is, dan kan je je er op voorbereiden mocht dat nodig zijn ;p

    Ik bedoel ook dat de vaste datum beter is :Y) <- Die vorken bedoel ik dus met 'vorken in hun kont' alsin: 'Ben je bijna klaar? :Y)' 'Hoever ben je? :Y)' gezien die :Y) een beetje een smiley is om iets, iets minder opdringerig over te komen

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:06 ]

    Wat mij nu opvalt, is dat er best veel beta-readers zijn die zenuwachtig zijn voor de uitslag. Ruik ik hier drang naar een tweede functie? (cat)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:06 ]


    Only losers can act the way you do

    NEUT schreef:
    Wat mij nu opvalt, is dat er best veel beta-readers zijn die zenuwachtig zijn voor de uitslag. Ruik ik hier drang naar een tweede functie? (cat)


    Je moet voor een van de functies kiezen schattebout. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NEUT schreef:
    Wat mij nu opvalt, is dat er best veel beta-readers zijn die zenuwachtig zijn voor de uitslag. Ruik ik hier drang naar een tweede hogere functie? (cat)

    :Y)
    Maar er zijn béta's die ik liever als béta zie, dan als mod. Dat zijn die lollige béta's die niet echt "bad-ass" uithangen maar zo af en toe wel een berichtje als 'HELLEUUUUW', en als Mod word je daar op aangesproken door de users van 'Ja wij mogen dat ook niet', en dat zou zonde zijn want ze zijn zo gezellig :Y)

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk snap ik dat. je kent me toch niet als een gemene mod? Of wel? haha.
    Ik kijk iedereen hetzelfde na. Ook weet ik dat mensen zich kunnen verbeteren als ze mod worden, of willen zijn. Wees maar niet bang.


    Dat is lief van Rick! Ik heb in mijn formulier ook gezet dat ik vind dat iedereen een tweede kans verdient ghihi (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Op dit moment houdt ik een bepaalde mening voor me :Y)