• De regelpagina op Quizlet is verbeterd!
    Klik hier voor de regelpagina.

    Waar vind ik de regelpagina?
    Onderaan elke pagina staat ‘Huis- en forumregels’, daar kan je op klikken. Misschien dat deze naam in de toekomst verandert.

    Wat is er veranderd?
    - De Huisregels-pagina en de Forumregels-pagina is samengevoegd tot één pagina.
    - De regels staan nu in de volgende categorieën; Algemene regels, Forumregels en Creatie regels. Eerst waren dit alleen de Huisregels en de Forumregels.
    - Nu staan, als het goed is, álle regels op de regelpagina. Hiervoor stond driekwart van de regels in allerlei verschillende topics op het forum, en niet op de huisregelpagina of forumregelpagina.
    - Nu staat er bij wat de gevolgen kunnen zijn als je een regel overtreed. Dit was hiervoor bijna niet het geval.

    Zijn er regels bij gekomen?
    Nee, er zijn geen regels bij gekomen. Al deze regels zijn eerder al bedacht en werden ook al allemaal toegepast. De enige verandering is dat alle regels nu bij elkaar op één pagina staan.

    Zijn er regels weg?
    Ja :), de regels ‘Lees mijn blog’-topics zijn niet toegestaan, is opgeheven! Dat komt omdat voor alle andere creaties wel reclame mag worden gemaakt, dus waarom niet voor de blogs? Dat betekent dat je nu in het subforum Overige promoten, je blog mag promoten!

    Ik heb nog een vraag..
    Stel hem in dit topic! (Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 17:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 feb 2011 - 17:40 ]

    Handig denk ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mississippi schreef:
    Goed gedaan!


    effort never betrays you

    Nou, Quizlet crashed niet in de zin van zoals de laatste crash was. Quizlet ligt er dan niet uit. Anders zou iedereen die kwaad in de zin heeft even zo'n hartje kunnen neer zetten.
    Alleen de pagina waarop dat hartje staat, ziet er dan ineens heel anders uit ^^.

    Haha, dat snapte ik =p
    Wel vreemd dat pagina er dan anders uit ziet..
    Jullie gebruiken zeker die codes enzo voor de site? =o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    _O_

    En ik had nog een vraag, maar die ben ik vergeten omdat de telefoon ging -fail-


    #WWED - What Would Emma Do?

    Netjes. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is handig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Qua taal vind ik dat Frans ook nog wel kan. Aangezien er hier ook Belgen zijn.


    MUSIC && FASHION

    Great^^

    Dat is zeker wel handig ja. Soms zocht ik naar regels en kon ik ze inderdaad niet vinden ='D

    En er staan codes in jullie bericht bij de '. Dan komen er automatisch /// te staan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 13:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat is zeker wel handig ja. Soms zocht ik naar regels en kon ik ze inderdaad niet vinden ='D

    En er staan codes in jullie bericht bij de '. Dan komen er automatisch /// te staan.

    Ja, dat moeten we nog ff fixen ^^

    wrm mag je geen reclame meer maken.. dat vind ik jammer achja.. maar als je het nouw vergeet??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wist nog eens niet dat er een regellijst was


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    VampireGirl1 schreef:
    wrm mag je geen reclame meer maken.. dat vind ik jammer achja.. maar als je het nouw vergeet??


    Je hebt nooit reclame mogen maken op profielen. Op het forum mag het nog gewoon bij story promotie (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CRACKSICLE schreef:
    Qua taal vind ik dat Frans ook nog wel kan. Aangezien er hier ook Belgen zijn.

    Sommige Nederlanders hebben nóóit Frans gehad en aangezien het een Nederlandse site is (.nl) lijkt het me dan ook logisch dat je hier geen Frans mag 'typen', omdat je dan ook mensen kunt uitschelden in het Frans, terwijl sommige niet eens weten waar je het over hebt.

    [No offence/]

    OT: Ik vind dit veel handiger dan die twee aparte pagina's (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.