• myn droom dus: ik zat samen met m'n ouders in een ziekenhuis of bejaardetehuis toen gingen de brandalarmen en er was op het dak brand dat verspreidde zich super snel. en wij zaten op de bovenste verdieping. wij gingen naar beneden maar er was brand in de gang dus gingen we een kamer in. daar was een brandtrap (daar kwamen we pas na een tijdje achter) dus wij naar beneden kwam die op de begaande grond uit. maar dat was een gesloten afdeling dus ramen en alles konden niet open. toen zag ik 1 raam met soort gaas ervoor dus ik zoek een schaar en knip dat weg zodat we eruit konden. komt er zo verpleger naar me toe. 'wilt u daar mee ophouden? als er brand is moet je je nogsteeds aan de regels houden dus geen dingen slopen' toen ging me moeder helemaal tegen d'r tekeer in ik knipte verder. toen was tie open dus riep ik de andere mensen. en toen gingen we eruit. we stonden nog net op de stoep want er was een zwembad voor de ramen.


    My heart is yours and so am I

    Hmm.. Mss betekent het wat (:
    Ik zoek het altijd allemaal op in een droomwoordenboek ofzo, da's echt cool.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ...lol?:8
    xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Pickwick schreef:
    Hmm.. Mss betekent het wat (:
    Ik zoek het altijd allemaal op in een droomwoordenboek ofzo, da's echt cool.

    Oeh, kan dat? Heb je daar een link van of zo of is dat een echt boekje? Want ik heb zulke rare dromen, ik wil echt weten waar die over gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    (...)
    Oeh, kan dat? Heb je daar een link van of zo of is dat een echt boekje? Want ik heb zulke rare dromen, ik wil echt weten waar die over gaan.

    klik


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb altijd vage dromen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Brainfreezz schreef:
    (...)
    klik


    Oh, dat is vet! :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Canibal schreef:
    Ik heb altijd vage dromen


    Ik ook ik pleeg altijd zelfmoord in dromen:S


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    omygod.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pickwick schreef:
    Hmm.. Mss betekent het wat (:
    Ik zoek het altijd allemaal op in een droomwoordenboek ofzo, da's echt cool.


    Ik heb er een boek van, soms dan zijn mijn dromen echt eng

    Ik droomde vroeger ook over brand. En dan waren de roltrappen verstopt met mensen. En toen raakte ik paniek en toen werd ik wakker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lawrence schreef:
    (...)

    Ik ook ik pleeg altijd zelfmoord in dromen:S


    Kijk. Dat is pas zuur...

    Ik zou het opzoeken...
    Zelf droom ik ook altijd vaag...

    Ik ga dat linkje even gebruiken:3


    Fat chance.

    Canibal schreef:
    Ik heb altijd vage dromen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Je hebt verschillende soorten dromen. Angstdromen, wensdromen en nog iets. Ik denk dat dat van jou een angstdroom is. Dat je daar bang voor bent ofzo?


    We accept the love we think we deserve.