• Jou aller aller grootste droom, die je wilt waarmaken! Waar je echt gelukkig van word? Maakt niet uit wat het is, een baan, iemand, wat dan ook, wat is jou droom?

    Mijn droom is mijn eigen boek uit te geven, en ik ben al aardig opweg, ik ben eigelijk al heel gelukkig, ik heb een lieve vriend, leuke vrienden, lieve familie etc.. Maar ik denk dat dit het gewoon helemaal af gaat maken, dat ik echt helemaal gelukkig ben!

    Tell me?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn allergrootste droom is om die éne speciale jongen te vinden & daar lang en gelukkig mee te leven (krul)


    -

    Mijn aller grootste droom is samen gaan wonen met mn vriend en mn studie afronden en een goede baan eraan over houden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een profesioneel plastische chirurg worden en mensen helpen die er niet het geld voor hebben en dus niks hoeven te betalen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn droom is eigenlijk dat ik een hele lieve man krijg & leuke kindjes. En een schattig hondje. :x

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:26 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn droom is om actrice te worden, en 5/6 kinderen te krijgen en een geweldige man met humor (;


    Me so good.

    Ik wil al sinds ik klein ben iets bereiken in de muziek.
    Al helpt het dus niet mee dat ik daar geen talent voor heb. Maar hopen en dromen mag. :'D

    xSnoepjex schreef:
    Mijn droom is om actrice te worden, en 5/6 kinderen te krijgen en een geweldige man met humor (;

    Zow .. veel kinderen, hahaha, succes ermee alvast xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ecstasy schreef:
    Ik wil al sinds ik klein ben iets bereiken in de muziek.
    Al helpt het dus niet mee dat ik daar geen talent voor heb. Maar hopen en dromen mag. :'D


    Misschien komen je dromen ooit wel uit, gewoon niet opgeven dan kom je er wel ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Zow .. veel kinderen, hahaha, succes ermee alvast xD

    haha, als ik genoeg geld heb, he (;
    anders wil ik er 4;x
    ik hou gewoon van kinderen, denk ik ;p
    maar ik ga ze niet allemaal zelf 'maken'.
    Ik wil er ook 2 adopteren ofzo :Y)


    Me so good.

    Maradonna ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:47 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Gelukkig zijn.
    Of een succesvol platenlabel op te starten met mijn zus en iemand die van me houd.


    We're hiding behind skin that's too tough

    reizen maken is een grote droom van me
    en naar Nieuw-Zeeland emigreren :D