• Ik vind een jongens zeg maar leuk.... (gebeurt niet vaak) maaja tijdens bio zei één van zijn vrienden zo van: en ga je nog valentijnroos sturen? (bij ons op school kan voor zoveel euro een roos naar iemand sturen) en hij zei zo van: Ja, zeker wel. en toen die vriend: ja je moet eerst vrienden worden enz. hij: f*k you geen zin in etc.
    Ik hoorde ook een naam. en dus niet mijn naam T-T maargoed het is gewoon kut dat je een jongens leuk vind en dan hoor je hem praten over dat hij een roos gaat sturen naar een ander meisje....

    Hebben jullie mensjes weleens gehad......? Het zuigt...


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:48 ]


    your eyes are like stars in the night.

    dat suckt, heel hard.


    lost in confusion, like an illusion

    Nope, maar hetr lijkt me idd kut.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vind.

    Dat gevoel ken ik wel...
    En het zuigt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:50 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    <3

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Jep , ik ken het gevoel..
    En het zuigt.. Vreslijk hard...
    Okeej dat klinkt verkeerd !xD

    XxX


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind iemand al heel lang leuk, en die persoon weet daarvan, maar denk dat het al voorbij is en we zijn nu vrienden, en nu heeft hij verkering met mijn vriendin, en nu zien ze me af en toe helemaal niet staan, en mijn vriendin weet niet dat ik hem leuk vind.... Raagh, en nu hebben ze het de hele tijd over valentijnsdag enz...


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Alien97 schreef:
    Ik vind iemand al heel lang leuk, en die persoon weet daarvan, maar denk dat het al voorbij is en we zijn nu vrienden, en nu heeft hij verkering met mijn vriendin, en nu zien ze me af en toe helemaal niet staan, en mijn vriendin weet niet dat ik hem leuk vind.... Raagh, en nu hebben ze het de hele tijd over valentijnsdag enz...


    Ouch.... Dat is nog kutter... T-T


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.


    Smile and live.

    Poseidon schreef:
    Het zuigt sowieso als je verliefd bent op iemand terwijl diegene dan iemand anders leuk vindt.