• Ik ging echt stuk vandaag xD Ik werk bij de BB (Welkoop heet het officieel, een winkel waar je allerlei spul kan kopen voor in de tuin en huisdieren enzo) en vandaag kwam er een klant wel iets heel apparts vragen. Hij was een tijdje met een gepijnigd hoofd aan het zoeken, dus ik kwam naar hem toe;

    Ik: "Kan ik U helpen meneer?"
    Hij met pokerface: "Ja, ik was eigenlijk op zoek naar negerzaad."

    nou, ik ging stuk :') En mijn collega ook xD Soms is werk zó leuk.

    Iemand ook ooit geniale dingen meegemaakt op het werk? :"3

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:47 ]


    ars moriendi

    Ik snap die grap niet, en ja, best wel vaak :')

    ik werk niet hihi :X
    pfff wat zijn mensen soms toch raar hea xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha, die is wel goed!

    Ik heb genoeg geniale opmerkingen, ik werk op een kinderdagverblijf :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MICKEY schreef:
    Ik snap die grap niet, en ja, best wel vaak :')

    T was ook geen grap, t was een geniale opmerking. Daarbij heb ik nog nooit van de term "negerzaad" gehoord, laat staan dat het in de winkel te koop is _O_


    ars moriendi

    Wat is een BB? :X En ik werk nog niet, ben nog maar 13.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat zocht ie dan :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat zocht ie dan :P?

    Negerzaad. :'O Uiteindelijk wilde hij dat ik de baas ging halen om het te vragen, maar hij snapte ook niet wat hij met 'negerzaad' bedoelde.
    Uiteindelijk was die man maar naar huis gegaan. :'3


    ars moriendi

    lmao! Geniaal, hahaha.
    Nou ik en Jahova's getuigen (als ik het goed spel) is geen goede combie, te lang verhaal. xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ahahahahahaha :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha..
    Ik maak geen grappige dingen mee op werk..
    Ik doe 's ochtends de krant bezorgen, dus ik kom niemand tegen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahahahahaha, geweldig!
    Ik had een keer met werken dat er een vrouw aan de kassa kwam met haar zoontje, en die was niet helemaal 100% (geen idee wat hij had).. Maar telkens als die vrouw ook maar bewoog ofzo riep dat jongetje; WOAAAAH!.. Dus toen ging ze betalen, en dat was met de pin. Dus dat jongetje: 'WOAAAH!!'en duwt die moeder zo omver.. Oke, t is misschien niet heel grappig nu ik het zo vertel, maar het zag er zo mooi uit.. hehe..

    Oh en! Ik was een keer bezig met tabak vullen bij servicepoint, samen met een collega van me. En er kwamen zo drie jongens binnen en een van die drie, Frank, was de vriend van mijn beste vriendin. En die gleed uit, dus hij lag daar op z'n plaat en wij begonnen keihard te lachen.. *ja heel slecht, je mag geen klanten uitlachen*.. Toen hij zag dat ik het was moest hij er ook wel een beetje om lachen (: maar hij had wel een zere kont.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, x]],
    Wat is negerzaad...? x]]
    Ik moest ook wel ff lachen om de titel :X
    Ik werk btw nog niet ben 12. x]

    KeepAwake schreef:
    lmao! Geniaal, hahaha.
    Nou ik en Jahova's getuigen (als ik het goed spel) is geen goede combie, te lang verhaal. xD

    Vertel.. :9~

    RxMadridista schreef:
    Hahahahahahaha, geweldig!
    IDus dat jongetje: 'WOAAAH!!'en duwt die moeder zo omver.. Oke, t is misschien niet heel grappig nu ik het zo vertel, maar het zag er zo mooi uit.. hehe..



    Nee dat is awesome, ik zie het helemaal voor me :'D het ergste is dan dat je eigenlijk helemaal niet mag lachen :'x

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 22:21 ]


    ars moriendi

    Ik werk niet, maar dat is toch een van de redenen dat ik werkzoekende ben nu. Ik wil ook grappige verhalen kunnen vertellen over mijn werk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik werk niet, maar dat is toch een van de redenen dat ik werkzoekende ben nu. Ik wil ook grappige verhalen kunnen vertellen over mijn werk.

    Als je een leuke baan hebt met gezellige collega's en een grappige baas, is werken alleen maar op een leuke manier geld binnenhalen ^^


    ars moriendi