• Hoi ^^
    Laatst heb ik al een topic gemaakt; Klik
    Ik wilde mijn oude mobiel weer gaan gebruiken, omdat ik mijn huidige niet fijn vind. Maar... alle mogelijke cijfercombinaties als pincode, deden het niet. En verder stond er; 'SIMKAART registratie is mislukt', waardoor ik ook niet kon bellen. En er zit een simlock op, hij is btw 3 jaar oud.

    Nou, nu blijkt ook nog dat mijn HI-account (bij die oude mobiel) niet meer bestaat, want met mijn goede gegevens kan ik niet inloggen.
    Het is wel grappig dat ik nu wel weer een pincode heb omdat ik mijn simkaart in mijn huidige mobiel deed, en daarin kon ik zo een nieuwe pincode aanmaken nadat ik mijn puk-code had ingevoerd, en die nieuwe pin doet het nu ook op mijn oude mobiel.

    Nu ga ik toch maar voor een nieuwe mobiel;
    http://media.kieskeurig.nl/images/01/01/40/aa/c80e/4401/8cf9/4433abf3809d/l.jpg
    50 euro - prepaid

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:19 ]

    oooh dies cowl (:


    ik heb hem ook x)


    Change, the only good thing in this world.

    Dies Awesome!


    Food.

    candyKisses schreef:
    oooh dies cowl (:


    ik heb hem ook x)

    Echt?
    Kan je er wat over vertellen aan mij? Via pb? Wat er fijn aan is, en wat minder?

    Krull schreef:
    (...)
    Echt?
    Kan je er wat over vertellen aan mij? Via pb? Wat er fijn aan is, en wat minder?


    wel ik vind hem een beetje traag (vorige was toch sneller dacht ik) en moeilijk uit te vinden in het begin, ik heb hem zelf ook nog maar een dag of 2 dusja :X


    Change, the only good thing in this world.

    Oké, weet je, eigenlijk is die best wel cool, krullie.
    Cool. Cooooool. Ja echt wel!


    everything, in time

    candyKisses schreef:
    (...)

    wel ik vind hem een beetje traag (vorige was toch sneller dacht ik) en moeilijk uit te vinden in het begin, ik heb hem zelf ook nog maar een dag of 2 dusja :X

    Is het makkelijk met die toetsen? Of zijn ze wat aan de kleine kant?

    ga naar de markt daar staan vast wel mensen die je mobilek unnen fixen voor 2 tientjes ;)


    Some angels have no wings.

    Krull schreef:
    (...)
    Is het makkelijk met die toetsen? Of zijn ze wat aan de kleine kant?



    dat valt mee hoor.
    ik vind de toetsen van de corby txt kleiner en moeilijker x)


    Change, the only good thing in this world.

    Oh, leuk. (:
    Ik heb ook net een nieuwe :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hiphopqueen schreef:
    ga naar de markt daar staan vast wel mensen die je mobilek unnen fixen voor 2 tientjes ;)

    Die is soieso al 3 jaar oud, hij werkt waarschijnlijk niet meer zo goed als eerst, en anders houd hij er misschien over een week wel mee op.
    MAar bedankt voor de tip ^^

    Hmm, wel apart. neem voortaan een mobiel zonder simlock scheeld een hoop gezeik en gehdoe. en je kan ieder kaartje er in doen ;) en mocht je ooit een abbo nemen ( niet doen als je te veel beld) kan je je huidige mobiel houden en een abbo aanschaven zonder een mobiel er bij. en als je je mobiel zat bent een nieuwe kopen.


    Some angels have no wings.

    Dies Nice^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.