• wil ik net gitaar gaan spelen kan ik mijn plectrum niet vinden >.<
    ik kan niet tokkelen met mijn nagels want die zijn te kort --''
    hm...nu we het toch over plectrums hebben xD hoe zien die van jullie eruit?:3 de mijne was met allemaal kleuren roze geel groen enz (als ik m ooit terugvind xD)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik speel met 2 vingers die afwisselen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    StillBored schreef:
    (...)
    daar heb ik mijn nageltjes voor maar die zijn te kort xD
    maar je kan ook gewoon tokkelen met je vingertoppen. mijn nagels zijn ook kort.


    it's so empty living behind these castle walls

    Roadie schreef:
    Ehm ik heb in totaal 83 plectrums (A)
    Allemaal verschillende kleuren, met verschillende printjes, met verschillende motiefjes, 2 plectrums met de handtekeningen van Kay en Jesse van Valerius, 1 van 30 Seconds To Mars, 1 van One Bullet Left en gewoon veel te veel :P

    jaloers


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb er een paar van fender. je weet wel met die verschillen de kleuren rood en zo ook een tje in het paars. Het er eenstje als je die in het licht houd het net een edelsteen lijk. eentje in het swart met goude letters er op, is heel klein en dik. eentje in het zwart met hello kitty en eentje oor mijn accoustische gitaar. die is grijs en mooi zo als ie is xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik heb een normale zwarte, één van Make it count (die gebruik ik eigenlijk niet.) en nog een van theater Romein. (:

    Ik speel geen gitaar maar ik heb ooit eens een plectrum van Zebrahead gekregen bij hun optreden :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Speel met een muntje ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik speel geen gitaar. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Muntjes zijn slecht voor je snaren, en de meeste mensen die ik ken di egitaar spelen hebben meer dan 1 plectrum.xD


    Food.

    3paarse, 1 grijze, 1witte met een doodskop erop, en 1 witte van chapter january


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik tokkel altijd met korte nagels o.o :P ik tokkel met vingers (A) ik vind met nagels niet fijn xD


    ik heb allerlei kleuren plectrums :P paars, rood, wit, kurken houder met een bruin plectrum gedeelte, en ik heb een duim-picker :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik gebruik geen plectrum meer voor mijn piano. Zo onhandig!


    You move me ......... Kurt

    de mijn is grijs, heel stoer :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik speel geen gitaar.
    Maar ik heb wel de plectrum van George Craig, de zanger van One Night Only. Die is oranje met een schildpadje ofzo op.

    meestal speel ik zonder maar anders heb ik er 1 aan ketting hangen die raak je niet zo makkelijk kwijt x'd


    Change, the only good thing in this world.