De situatie waarin je broertje al maanden tegen de computer en de xbox zit te schreeuwen. Hij kan namelijk niet altijd winnen in een game. Dus, wie herkent dit?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Marvelouss schreef: Nope, ik heb geen broertje. En ik ben meestal degene die schreeuwt hiero
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
OHMYNICK schreef: Ben ik blij dat mijn broertje geen XBOX wil hahaha.
It's hard to hold a candle in the cold November Rain
Daar herken ik mezelf en mn vader in.
I live for the applause, you will die for it.
M'n broertje moest een keer huilen toen een level niet lukte.
Even a white rose has a black shadow.
Discover schreef: M'n broertje moest een keer huilen toen een level niet lukte.
MIjn broer is een game.pc nerd. als het niet lekt met een bestandje word tie boos
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Niet tegen de Xbox, maar wel tegen de Ps3.. Niet normaal!
Ik herken het alleen in mezelf En het is zwaar vervelend.. haha.
[ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 17:40 ]
MissWanda schreef: MIjn broer is een game.pc nerd. als het niet lukt met een bestandje word tie boos
Shoganai i ne~
Andersom, ze gillen juist als ze gewoon heb en spelen het duizend keer opnieuw als ze verliezen tot ze winnen dus,,, Broer, broertje en mijn broertje van 5 begint dat virus ook al te krijgen..
XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!
Hmm niet echt. Wel m'n zusje die tegen haar fiets schreeuwt omdat hij niet luistert
I didn't fall, I hugged the floor ;3
MysticalRose schreef: Hmm niet echt. Wel m'n zusje die tegen haar fiets schreeuwt omdat hij niet luistert
Ja, mijn broer heeft zelfs ooit bijna zelfmoordneigingen gekregen van een spelletje op de wii.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
reyon schreef: Ja, mijn broer heeft zelfs ooit bijna zelfmoordneigingen gekregen van een spelletje op de wii.
Mijn neef doet dat, ja.
Journals