• Sevda is terug! -Ziet mensen ineens diep zuchten-

    Wat hebben jullie uitgevreten toen ik weg was? (krul)

    Naja even de dingetjes op n rijtje van mn reisje:
    -Jeroen de "mooi-boy" van de brugklas op mijn school, had alle Belgische meisjes achter zijn reet aan, maar toen hij Sarah -Belg- verkering vroeg zei ze glashard "nee", mehehe...
    -Ik moest mountainbiken in de modder en regen, mijn broek was gescheurt, ik viel in de brandnetels, en ik ging douchen in mijn bh en onderbroek om van de modder af te komen, en me afdrogen met mijn sjaaltje. Mijn ondergoed is btw nogsteeds nat.
    -Voor n opdracht in n stadsspel moesten we 5 jongens/mannen een kus op de kaak geven en er een foto van nemen, ik heb een mannelijke hond gezoent ^^
    -De afscheidsfuif was tamelijk dood
    -Foto's staan er nu nog niet op, die zullen er waarschijnlijk later op komen, in ieder geval kun je er met deze link komen.
    -Naast nieuwe Belgische vrienden heb ik ook een hoop nieuwe Nederlandse vrienden gemaakt
    -Het was awesome

    Maar nu wil ik echt weten:
    Wat heb ik gemist?! (krul)

    EDIT: Jaja, Belgjes zijn cuwl I know, nog iets nuttigs te melden? (krul)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:53 ]

    Belgen zijn cool (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Belgen zijn cool (;


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Laime schreef:
    Belgen zijn cool (;

    That's the spirit!


    Has no one told you she's not breathing?

    Lekker zeg, in je BH en onderboek douchen xd


    -

    Canadian schreef:
    Lekker zeg, in je BH en onderboek douchen xd

    Die dingen waren niet afgeschermt, letterlijk iedereen kon naarbinnen kijken, dus ja x'd

    hoe moet ik nou weten wat je gemist hebt xD
    ben wel blij dat het leuk was hoor(krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.