• De jongens bij mij in de klas -.-
    Ze vinden het leuk om bij Techniek in de decolleté te gooien. En dan houden ze ook nog punten bij hoeveel keer het geluk is. -.-
    Dan heb je ook nog een jongen die zegt steeds: Kangoeroe. Maar hij bedoelt daarmee: KK Hoer. Maar dat zegt hij niet zo precies omdat hij dan een rode kaart krijgt.

    OMG ze irriteren mij zo.
    Zo zie je maar meisje lopen 2 jaar voor op de geestelijke ontwikkeling


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dreamwalker schreef:
    Haha, dat deden die van ons dus vorig jaar ook constant. Ik kreeg ineens bijna een wasspeld in mijn bloes.
    Het nieuwe bij ons trouwens is dat nu de lagere school kindjes van een jaar of tien nu met volle handen naar je borsten grijpen?(cat)

    Kansloos gewoon.


    Nee, die zijn volgens mij nog jonger. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wen er aan zo zijn ze in mijn klas ook ...


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ben echt de enigste persoon die dat niet erg, maar grappig vind en er juist aan meedoet.


    Olive

    Jacker schreef:
    Ik ben echt de enigste persoon die dat niet erg, maar grappig vind en er juist aan meedoet.


    Blijkbaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG Heel stiekem vind ik het hilarische


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    TheBoss schreef:
    Tot aan ongeveer hun achttiende gaan ze zulk gedrag vertonen dus wees voorbereid :]


    Hope goes lost but never dies.

    TheBoss schreef:
    Tot aan ongeveer hun achttiende gaan ze zulk gedrag vertonen dus wees voorbereid :]

    Wat ben ik blij dat ze bij mij in de klas normaal doen x'D Maar daar zijn er een aantal al 17 en sommigen 18 (veel zittenblijvers x'D).

    Ga dan naar de jongens alles teruggooien en bedenk er ook punten bij(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    ik zou echt helemaal gek worden -.-


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Jongens zijn gewoon losers.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rode kaart?
    Maar dat is idd heel kinderachtig(cat).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoss schreef:
    Tot aan ongeveer hun achttiende gaan ze zulk gedrag vertonen dus wees voorbereid :]

    Tricia schreef:
    De jongens bij mij in de klas -.-
    Ze vinden het leuk om bij Techniek in de decolleté te gooien. En dan houden ze ook nog punten bij hoeveel keer het geluk is. -.-
    Dan heb je ook nog een jongen die zegt steeds: Kangoeroe. Maar hij bedoelt daarmee: KK Hoer. Maar dat zegt hij niet zo precies omdat hij dan een rode kaart krijgt.

    OMG ze irriteren mij zo.
    Zo zie je maar meisje lopen 2 jaar voor op de geestelijke ontwikkeling

    Dat is algemeen geweten! ;D
    Jongens kunnen echt zo belachelijk doen --" Maar sommige meiden kunnen dat ook wel goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, ach ja, het went. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Doen sommige jongens uit mijn klas ook nog, en die zijn rond de 16...


    Destroy what destroys you.

    Ja, ze zijn echt kinderachtig!
    Kom teddy, we gaan.

    /lame XD


    Life is hard and then we die