• AMSTERDAM - Verdediger Daniel Agger van Liverpool kan er met zijn verstand niet bij dat Fernando Torres eind vorige maand de overstap maakte naar Chelsea.

    “Het is onaanvaardbaar om voor een van Liverpools aartsrivalen te spelen”, laat de Deen optekenen in The Guardian.

    “Je dient respect op te brengen voor je club. Zelf zal ik nooit voor een andere Engelse club uitkomen. Manchester United en Everton hoeven niet bij mij aan te kloppen.”

    Dat de clubleiding van Liverpool het bod van 58 miljoen euro van Chelsea op Torres accepteerde, begrijpt Agger. “Als een speler per se weg wil en de club kan een mooi bedrag opstrijken, is er geen enkele reden om geen afscheid van elkaar te nemen.”

    Opmars
    De Deen heeft er geen verklaring voor dat Liverpool de laatste weken, zonder Torres, bezig is aan een opmars. “We speelden heel zwak in de eerste helft van het seizoen en daaraan hadden we allemaal schuld, ook Fernando.”

    Vorige week debuteerde Torres bij Chelsea met een 0-1 nederlaag tegen uitgerekend Liverpool.

    Bron: nusport.nl

    Dreamwalker schreef:
    Ik vind het zelf ook belachelijk dat hij dat heeft gedaan.


    Ik ook. (cat)
    Hij daalt gewoon in mijn achting. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh wat erg zeg. :')


    -

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nee, want er is ook nog zoiets als teamspirit en eer. Wat Agger hier zegt is een mooi voorbeeld.
    Dat je overstapt naar een andere club, dat kan ik begrijpen. Maar niet bij tegenstander nummer 1, dat is gewoon verraad.

    en ja, ik ben een Liverpoolsupportertje =P

    Precies!


    effort never betrays you

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nee, want er is ook nog zoiets als teamspirit en eer. Wat Agger hier zegt is een mooi voorbeeld.
    Dat je overstapt naar een andere club, dat kan ik begrijpen. Maar niet bij tegenstander nummer 1, dat is gewoon verraad.

    en ja, ik ben een Liverpoolsupportertje =P

    A-MEN!