• Oké, mijn beste vrienden gaan dus naar een supergroot feest van een oud klasgenootje van me. En ze hadden niks tegen mij gezegd, omdat ik in het gips zit.. en nu gaan ze dus zonder mij. En ik vond het in het begin al erg, maar hun gingen toch wel, dacht ik. Vanavond gaan ze erheen, en vandaag op school praatte ze er de hele tijd over.. Ik vind het niet leuk dat hun zonder mij gaan.. want nu voel ik me buitengesloten.. Ik was een paar weken niet op school gekomen, en nu ik terugben, -sinds deze week- doen ze de hele tijd lullig tegen me, en zeggen ze; 'Toen je niet op school was, was het veel leuker.' .. :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De mensen die dat zeggen zijn je niet waard, daar moet je je echt niets van aantrekken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    De mensen die dat zeggen zijn je niet waard, daar moet je je echt niets van aantrekken.

    Het zijn wel mn beste vrienden.. En hun zijn de enige op school met wie ik omga,


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Het zijn wel mn beste vrienden.. En hun zijn de enige op school met wie ik omga,


    Mensen die meer lol zeiden te hebben zonder jou zijn nooit vrienden geweest.
    Neem dat maar van mij aan, ik spreek uit ervaring.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HopexDream schreef:
    (...)
    Het zijn wel mn beste vrienden.. En hun zijn de enige op school met wie ik omga,


    Jah, dat is idd heel erg lastig (ik voel me eigenlijk ook een soort van zo..) want twee van mijn vriendinnen praten de HELE tijd over een onderwerp dat ik VRE-SE-LIJK droog vind. en je kan daar jammer genoeg niks aan doen...(cat)
    Kortom: ik snap je volkomen!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StandardYou schreef:
    (...)

    Jah, dat is idd heel erg lastig (ik voel me eigenlijk ook een soort van zo..) want twee van mijn vriendinnen praten de HELE tijd over een onderwerp dat ik VRE-SE-LIJK droog vind. en je kan daar jammer genoeg niks aan doen...(cat)
    Kortom: ik snap je volkomen!

    Dat is ook vervelend..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MONSTERBEAR schreef:
    De mensen die dat zeggen zijn je niet waard, daar moet je je echt niets van aantrekken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BlackMagic schreef:
    (...)

    Mensen die meer lol zeiden te hebben zonder jou zijn nooit vrienden geweest.
    Neem dat maar van mij aan, ik spreek uit ervaring.

    Ik weet het.. maar ik voel me hartstikke kut nu, omdat men beste vriend me ook niet helpt. Ik heb niemand om op terug te vallen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hé. Het is gewoon gemeen dat ze dat zeggen. (cat)
    Ik zou dat geen echte vrienden noemen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MONSTERBEAR schreef:
    De mensen die dat zeggen zijn je niet waard, daar moet je je echt niets van aantrekken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ik weet het.. maar ik voel me hartstikke kut nu, omdat men beste vriend me ook niet helpt. Ik heb niemand om op terug te vallen.


    Probeer andere vrienden te krijgen. Oke, is makkelijker gezegt dan gedaan maar wel handiger.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ik weet het.. maar ik voel me hartstikke kut nu, omdat men beste vriend me ook niet helpt. Ik heb niemand om op terug te vallen.

    Dat herken ik, wat ik deed, ik ging onder een sport waarbij ik niemand kende, en daar heb ik vrienden gemaakt. Simpele dingen als een vechtsport, tennis, en dat soort dingen, daar zitten meestel de "lievere betrouwbare" types. Ik heb verschillende danslessen gevolgt, daar moet je heen gaan als je zelfvoldene bitches zoekt x'd

    Het zijn valse vrienden


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Je moet ze eens vertellen wat je daarvan vindt, want dat is echt gemeen om te zeggen tegen iemand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan