• En dan heb ik het over mijn hond. Hij spuugt echt veel, dat deed hij altijd al. Maar het lijkt wel erger te worden. Onze vorige hond spuugde nooit, pas toen hij ziek werd en we hem moesten laten inslapen. Dus nu ben ik een beetje bang dat er ook iets aan de hand is met mijn hond nu. Is het normaal dat een hond minstens 1x per week spuugt?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, denk het wel. Mijn hond spuugt ook wel vaker. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ahww, ja mijn hond spuugt ook wel eens.. x]

    Ik denk dat het ouderdom is en dat je hond zwakker word maar je hoeft nergens bang voor te zijn. Mijn hond spuugt ook echt heel vaak, al 4 jaar lang.

    Onze hond spuugt ook best vaak. Soms ook wel iedere dag of om de dag ofzo o.o Maar we hebben haar een wormkuur gegeven, dus hopen dat het nu wat minder wordt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn honden spugen ook wel is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ohh overgeven, ik dacht al, Wut heb jij een stoere hond dan die overal spuugt op de grond haha :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Saffier schreef:
    Ik denk dat het ouderdom is en dat je hond zwakker word maar je hoeft nergens bang voor te zijn. Mijn hond spuugt ook echt heel vaak, al 4 jaar lang.


    Hij pas 2,5 jaar oud. Dus ouderdom zal het niet zijn, denk ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sommige honden hebben een zwakke maag, of pikken snel stress op van hun eigenaren, waardoor ze snel braken. Misschien kan hij niet tegen het voedsel wat hij krijgt. Hij hoeft niet perse ziek te zijn hoor, maar als je je daar zorgen om maakt kun je altijd even met hem langs de dierenarts gaan voor een onderzoek (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.