• Nou ja de titel zegt het eigenlijk al wat zijn jou geest verhalen?

    Nou ja ik zal de mijne ook wel vertellen,Overal waar ik kom zie ik geesten.
    Ik ben zo paranormaal als de pest xD,Als je mij op een kerk hof zet word ik helemaal gek van alle mensen die tegen mij beginnen te praten.
    Nja ik heb niet echt enge verhalen ik heb alleen maar mooie verhalen over wat ik mee maak.

    Ik zal er een vertellen:
    Toen ze mijn oma(Overleden aan kanker)haar kist weg droegen liep ze naast mij in de rij,Ze vertelden mij allemaal mooie verhalen wat ze mee gemaakt had enzo,Ze troosten me toen ik begon te huilen enzo.
    Kennen jullie die tv series Medium & Ghost Whisperer ?
    Nou ja daarmee kun je mij vergelijken.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 13:30 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Toen mijn overgroot oma pas overleden was, en ik keek een keer in de spiegel. Maar toen was ik het niet maar stond zij daar. En ze praatte gewoon tegen me. En toen was ik bang ervan geworden en toen durfde ik een tijd niet meer in de spiegel te kijken.

    Ik geloof niet in geesten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik woonde vroeger in een huis die nummer 13 had. En ik had er serieus altijd nachtmerries, altijd het zelfde. Heb daar ook een keer een hele erge bloedneus gekregen in mijn slaap. En toen ik wakker werd was de plafond en de muur aan de andere kant er helemaal ondergesmeurd, je zag gewoon vingerafdrukken er door heen enzo. En dan kan het wel zijn dat ik hem geslaap wandeld maar dat heb ik zover ik weet nog nooit gedaan.

    Dit is wel echt heel vaag: Ik ging een keer zwemmen toen ik nog jonger was in een binnen bad. En toen zwom ik langs een stroming die mij ineens naar beneden zoog, en ik kreeg allemaal water binnen. Ik wou me eruit vechten maar ik had er geen kracht meer voor en niemand die het zag. Dus ik dacht, weetje laat maar. Ik red het niet. En ineens BAM heel hard een knal in me rug. Ik vernam echt een hand of voet, dus ik wil achterom kijken wie mij gered had, maar er was niemand achter mij...

    En ik heb wel vaker dingen meegemaakt met stikken en verdrinken... En ik heb een foto van me zelf met een witte vlek erop, + een gezicht in de raam.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 13:18 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Te veel om op te noemen en ik geloof er sterk in, nou ja.. ligt eraan.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb een enge foto. (cat)


    Your make-up is terrible

    CHOCOLATEEE schreef:
    Ik woonde vroeger in een huis die nummer 13 had. En ik had er serieus altijd nachtmerries, altijd het zelfde. Heb daar ook een keer een hele erge bloedneus gekregen in mijn slaap. En toen ik wakker werd was de plafond en de muur aan de andere kant er helemaal ondergesmeurd, je zag gewoon vingerafdrukken er door heen enzo. En dan kan het wel zijn dat ik hem geslaap wandeld maar dat heb ik zover ik weet nog nooit gedaan.

    Dit is wel echt heel vaag: Ik ging een keer zwemmen toen ik nog jonger was in een binnen bad. En toen zwom ik langs een stroming die mij ineens naar beneden zoog, en ik kreeg allemaal water binnen. Ik wou me eruit vechten maar ik had er geen kracht meer voor en niemand die het zag. Dus ik dacht, weetje laat maar. Ik red het niet. En ineens BAM heel hard een knal in me rug. Ik vernam echt een hand of voet, dus ik wil achterom kijken wie mij gered had, maar er was niemand achter mij...

    En ik heb wel vaker dingen meegemaakt met stikken en verdrinken... En ik heb een foto van me zelf met een witte vlek erop, + een gezicht in de raam.



    Das echt freaky.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik ben een keer op de basisschool van zo'n klimrek gevallen. wij speelden toen altijd met kussens enzo en andere oude troep. toen ik viel leek het alsof de tijd heel langzaam ging en toen viel ik op een kussen dat daar lag xD ik had echt geluk :P owkee dit is niet echt een spookverhaal sorry :$:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Ik heb een enge foto. (cat)


    Mogen we die zien -Puppy Eyes-.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik heb zo'n lampje naast me liggen want ik mag na 9 uur niet meer lezen dus ga ik altijd stiekem lezen xD!!

    en laatst tot 2 keer toe ging het lmapje VANZELF aan!!
    ik gelijk bang onder me deken en het lampje uit doen..
    man ik ben heel snel bang met zulke dingen..
    en een keertje liep ik buiten met de hond en toen zag ik een doos liggen dus ik kijken met een lampje wat erin zat.. niks ik zo van owwkee vaag.. ik loop verder en inees kreeg ik het gevoel dat ik bekeken werd.. ik was echt keihard weggerend..

    echt heel vaag..
    heb nog wel meer van zulke dingen


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    ik heb zo'n lampje naast me liggen want ik mag na 9 uur niet meer lezen dus ga ik altijd stiekem lezen xD!!

    en laatst tot 2 keer toe ging het lmapje VANZELF aan!!
    ik gelijk bang onder me deken en het lampje uit doen..
    man ik ben heel snel bang met zulke dingen..
    en een keertje liep ik buiten met de hond en toen zag ik een doos liggen dus ik kijken met een lampje wat erin zat.. niks ik zo van owwkee vaag.. ik loop verder en inees kreeg ik het gevoel dat ik bekeken werd.. ik was echt keihard weggerend..

    echt heel vaag..
    heb nog wel meer van zulke dingen


    Haha,Ja het klinkt misschien ongelofelijk raar maar geesten vinden het leuk om naar mensen ze kijken.
    Alleen maar kijken ik weet ook niet waarom ze dat leuk vinden maar het is zo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb nog wel iets.
    Als ik savonds naar bed ga kijk ik altijd nog even TV. Maar ik vergeet wel eens tv uit te doen want dan val ik in slaap. En de volgende ochtend word ik wakker en is me TV uit. 1x was de stekker er zelfs uit. Dus ik meteen aan mijn moeder en broer vragen of zei het uit hebben gedaan maar dan zeggen ze: We zijn niet in je kamer geweest. o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Decide schreef:
    (...)

    Haha,Ja het klinkt misschien ongelofelijk raar maar geesten vinden het leuk om naar mensen ze kijken.
    Alleen maar kijken ik weet ook niet waarom ze dat leuk vinden maar het is zo.


    klopt.. maar het was wel creepy.. en gisteren had ik dat lampje verstopt en gebeurde er niks.. maar als ik hem op mijn nachtkastje leg wel.. ik zit wel van dat het misschien mijn echte moeder kan zijn want die is overleden.. maar vind het wel creepy


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Qlimax schreef:
    Ik geloof niet in geesten.


    Hope goes lost but never dies.

    Qlimax schreef:
    Ik geloof niet in geesten.

    Ik ook niet, maar er was wel eens iets raars ;x

    Ik gign met twee vriendinnen logeren en we maakten een foto. Daarom had een vriendin ineens een bloedrode streep in haar hals. We zoomden in en het leek echt alsof daar een diepe snee in zat O.o
    maar ze had er natuurlijk geen ;p

    maar dat zal we aan de camera hebben gelegen.


    Me so good.

    Teveel om te vertellen. Ben ook paranormaal, maar ik houd die dingen liever voor mezelf. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.