• Dit moet ik onderzoeken voor mijn profielwerkstuk, dus ik zou het super vinden als je de volgende vraag even wil beantwoorden met toelichting:

    Ben je fanatieker bij het zien van je favoriete voetbalclub (zoals Liverpool, Barca) of bij het zien van je Nationale Elftal?
    zet er ook even bij of je Vlaams of NL bent

    Dankjulile wel! <3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 11:04 ]


    ars moriendi

    Ligt eraan.
    Ik ben zelf geen fan van voetbal maar heb wel WK gezien.
    Ik denk allebei even.
    zelf ging ik ook best wel tekeer thuis voor de Televisie.
    Maaar toch denk ik dan nog wel voor nationale elftal..


    Ivar Oosterloo.

    ^


    ars moriendi

    > Hoofdletters uit de titel gehaald en gelieve niet je topic omhoogschoppen ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben fanatieker bij het zien van het Nederlandse team. Dat is toch echt hét team.

    (Ik ben Nederlands)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ben je fanatieker bij het zien van je favoriete voetbalclub (zoals Liverpool, Barca) of bij het zien van je Nationale Elftal?
    Ja, Feyenoord probeer ik zo vaak mogelijk te zien. En het Nederlands elftal natuurlijk ook.
    -Nederlands-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vlaams.
    Bij mijn favoriete ploeg, Real Madrid. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vlaams. Hmm, ligt eraan wie de tegenstander is:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ben Vlaams en aangezien wij eerder slecht zijn vind ik het niet zo fantastisch om naar ons te kijken ;'D
    Bij mijn favoriete ploeg, Real Madrid dus wel.:9~


    effort never betrays you

    Nederlands elftal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nederlander,
    Ik ben voor beiden even fanatiek. Het Nederlands elftal is gewoon mijn trots en ik houd van de sfeer die daar omheen hangt, maar met Barça ligt het weer anders. Als ik hun zie spelen maakt dat heel mijn dag weer goed.


    Hope goes lost but never dies.

    Voetbalclub.
    Hen zie ik iedere week minstens een keer spelen, en dat is in mijn ogen dus ook echt gewoon voetbal. Heel leuk dat Nederlands elftal, maar ze raken me niet. Misschien komt dat ook wel omdat ik Spanje aanmoedig en niet Nederland. Maar ik ben gewoon fanatieker als Barca of Arsenal speelt. Omdat hun speelwijze me aanspreekt en ik dat dus mooier vind om te zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben Vlaams en ik moet eerlijktoegeven dat het Begische NT op gene zak trekt. Als België speelt zal ik gerust de wedstrijd volgen en ik zal blij zijn als we scoren en teleurgesteld zijn als we een goal tegen krijgen. Maar het is niet zo dat ik hysterische rondjes in mijn kamer ga lopen ofzo.

    Bij mijn favoriete voetbalclubs is dat dus wel. Ik kijk -of probeer in ieder geval- iedere match van FC Barcelona, Real Madrid en Arsenal te kijken. Het is zelfs zo erg geworden dat ik mijn weekendplannen rond voetbalmatchen plan. Als mijn team scoort lijkt er een bom te zijn ontploft bij mij op mijn kamer. Ik begin vrolijk op mijn bed te jumpen terwijl ik de puntenmaker zijn naam op alle maten en tonen zing (:
    ik ben dus een fanatiekere supporter bij mijn voetbalclubs dan bij mijn voetbal NT.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ik ben Vlaams en ik moet eerlijktoegeven dat het Begische NT op gene zak trekt. Als België speelt zal ik gerust de wedstrijd volgen en ik zal blij zijn als we scoren en teleurgesteld zijn als we een goal tegen krijgen. Maar het is niet zo dat ik hysterische rondjes in mijn kamer ga lopen ofzo.

    Bij mijn favoriete voetbalclubs is dat dus wel. Ik kijk -of probeer in ieder geval- iedere match van FC Barcelona, Real Madrid en Arsenal te kijken. Het is zelfs zo erg geworden dat ik mijn weekendplannen rond voetbalmatchen plan. Als mijn team scoort lijkt er een bom te zijn ontploft bij mij op mijn kamer. Ik begin vrolijk op mijn bed te jumpen terwijl ik de puntenmaker zijn naam op alle maten en tonen zing (:
    ik ben dus een fanatiekere supporter bij mijn voetbalclubs dan bij mijn voetbal NT.

    Bedankt voor dat uitgebreide antwoord, kan ik veel mee :)


    ars moriendi

    Voetbalclub
    Ik vind een voetbalclub persoonlijker dan een landelijk eftal. (Ben nederlands)


    Don't dream your life, but live your dream!

    RxMadridista schreef:
    Ik ben fanatieker bij het zien van het Nederlandse team. Dat is toch echt hét team.

    (Ik ben Nederlands)


    *Ik zie net met toelichting staan, dus ik zal dat van mij nog even toelichten*

    Ik ben fanatieker bij het zien van het Nederlandse team. Dit is omdat ik het team gewoon super vind, er zitten verschillende maar wel stuk voor stuk goede spelers bij. Als Nederland wint voel ik me gewoon trots, het maakt me blij. Ik ben op zo'n moment gewoon trots dat ik een Nederlander ben. Net als met het WK, niemand had verwacht dat Nederland de finale zou halen en toch hebben ze het waargemaakt. Ze stonden er, ze streden, maar helaas verloren ze. Toch ben ik super trots op ze dat ze 2e van de wereld zijn!

    Natuurlijk ben ik ook blij als een van de teams die ik supporter scoort/wint, maar bij het Nederlandse team is dit gevoel gewoon sterker.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.