MOCMOC schreef:
Ik zit op een kunstschool. Iedereen is daar een beetje anders dan al de rest. Ik ben daar het voetbalmeisje en niemand vindt dat erg dus ik zou volgens mij echt niet uitgelachen worden als ik David Villa of Piqué op mijn rug zou hebben staan. En als ik toch uitgelachen wordt. KAN HET ME GENE FUCK SCHELEN! ik heb te lang naar andermans meningen geleeft en dat heeft me meer huilmomenten opgebracht dan de momenten wanneer ik mijn rare zelf was..
Het maakt mij ook niet uit hoe een ander over mij denkt, maar ik wil niet dat ze me gaan pesten of telkens gaan zeggen dat ik stom of dom ben, want als ik dat elke dag krijg te horen (en dat krijg ik als ik een voetbal shirt ga dragen) dan krijg ik gewoon echt een depressief en verdrietig gevoel, voor minstens een jaar lang. Want mensen mogen best af en toe is snauwerig zijn of zeggen dat ze me niet mogen, maar om dat elke dag te moeten aanhoren...dat ga ik niet volhouden. Daarom doe ik het niet. Ik doe alleen tijdens een EK of WK me voetbaldingen aan.