• Er is namelijk iets wat ik wel vreemd vind.

    Mijn moeder had jaren en jaren geleden (voor ze kinderen had en geloof ik zelfs mijn vader nog niet kende) eens iets gedaan, waardoor je kon zien hoeveel kinderen je kreeg en van welk geslacht. Dit gaat met naald en draad, boven je hand. De naald gaat dan draaien.
    Een schuine beweging is een jongen, een ronde beweging is een meisje.
    Eerst had een ronde. Een meisje dus, dat ben ik geworden.
    Daarna deed hij heel vaag. Hij draaide rond en ging schuin. Maar het was heel vaag. Ze kreeg een tweeling, jongen en meisje, waarvan het jongetje is overleden. Mijn zusje leeft nog.
    Vervolgens ging hij weer schuin, mijn broertje dus, volgens dat ding.

    Bij haar klopte het precies en nu hebben ik, mijn zusje en broertje het ook gedaan. Volgens dat ding krijg ik eerst een tweeling, jongen en meisje en dan nog een jongetje. Mijn broertje en zusje krijgen allebei één jongetje.

    Het is heel vreemd, omdat hij bij mij eerst ronddraaide en toen ineens schuin ging. Daarna hield hij plotseling stil, alsof hij stil getrokken werd. Toen ging hij weer schuin en daarna hield hij weer stil, hij deed ook niets meer. Heel vreemd, dus. Ikzelf geloof het wel omdat het bij mijn moeder ook uitkwam, maar ja, we zullen zien hè, of ik moeder word van één dochter en twee zoontjes :')

    Wat vinden jullie?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 18:57 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Freaky. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het creepy. (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    hmm ik geloof niet in dat soort dingen, plus dit is alleen maar bij je moeder precies zo uitgekomen dat vind ik te weinig bewijs ;p is het ook niet veel leuker om nog niet te weten wat je later als kinderen krijgt ;)?


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    Die ken ik al, ik heb hem zelf ook gedaan. Bij mij kwam een meisje uit. Maar ik geloof er niet in aangezien ik later écht geen kinderen wil.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat wil ik ook wel eens doen ;o Vet awesome :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Animale schreef:
    Ik vind het creepy. (krul)


    Happy Birthday my Potter!

    Vaag! Maar het kan best zo zijn hoor, je zult tegen die tijd wel zien! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe heet dat?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    dat deed mn beste vriendin ook een keer bij mij
    volgensmij had ik een jongetje
    we zullen zien xD maar ik wil een jongen en een meisje xD

    huh, het werkt bij je broertje?
    bij mijn broertje blijft zo'n naald stil staan omdat jongentjes geen babys kunnen krijgen, maar mijn mama heeft het ook gedaan, en het klopt. alleen mijn uitkomsten weet ik niet meer. ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Islander schreef:
    Freaky. :')


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geloof er zelf niet echt in maar het kan waar zijn. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Primrose schreef:
    Dat wil ik ook wel eens doen ;o Vet awesome :3


    Turn it up! *

    Primrose schreef:
    Dat wil ik ook wel eens doen ;o Vet awesome :3


    Hope goes lost but never dies.

    Primrose schreef:
    Dat wil ik ook wel eens doen ;o Vet awesome :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor