• Wel, ik wil mijn oude mobiel weer gaan gebruiken.
    Hij is 3 jaar oud, een jaar niet echt gebruikt, en blijkbaar weet ik de pincode niet meer.
    De pincode die bij mijn pukcode staat (zelf ooit erbij geschreven) klopt blijkbaar niet, en andere pincodes die ik probeer, die me logisch lijken, doen het ook niet.

    Mijn pukcode heb ik nog wel, dus ik kan wel 'inloggen' na 3 x een foute pincode in te voeren. En die pukcode moet je ook 3 x invullen, en is zo'n 8 cijfers.

    Het liefst heb ik dus weer gewoon een pincode, maar om je pincode te wijzigen heb je dus je oude pincode nodig volgens mn mobiel ._.

    Iemand een idee?

    uhm bellen naar je provider, of heb je prepaid?


    They fell in love, didn't they?

    Mss kunnen ze er in de winkel waar je hem hebt gekocht achterkomen?:3


    everything, in time

    Nou, er staat dus ook; 'SIMKAART registratie mislukt'.
    Ik kan dus niet eens 'bellen' hoeveel btg ik nog heb. Volgens mij was het niet veel xd, maar ik kan volgens mij dus helemaal niks met mn mobiel nu...
    maar eerst maar eens het pincode probleem oplossen.

    @ Marleen; hm. Blokker? Zouden die dat weten x'D.
    Nee, mijn vader en ik zouden wel naar de winkel (van provider) gaan maarja..

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 20:30 ]

    Krull schreef:
    Nou, er staat dus ook; 'SIMKAART registratie mislukt'.
    Ik kan dus niet eens 'bellen' hoeveel btg ik nog heb. Volgens mij was het niet veel xd, maar ik kan volgens mij dus helemaal niks met mn mobiel nu...
    maar eerst maar eens het pincode probleem oplossen.

    @ Marleen; hm. Blokker? Zouden die dat weten x'D.
    Nee, mijn vader en ik zouden wel naar de winkel gaan maarja..


    Haha, nee de Blokker weet dat idd wss niet.:'D Ehm, wat voor provider heb je? Tmobile bv? Dan ga je naar die winkel etc.(:


    everything, in time

    Wtf, ik had laatst ook mijn PUCK-code nodig -blond- maar kon daarna mijn pincode gewoon veranderen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Koop een nieuwe sim? Voor 10 euro heb je er meestal al een en daar staat dan vaak ook 10 euro beltegoed op. Dus eigenlijk heb je dan een gratis sim.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:09 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    uhhh 00000000


    Shoganai i ne~

    Grieving schreef:
    Koop een nieuwe sim? Voor 10 euro heb je er meestal al een en daar staat dan vaak ook 10 euro beltegoed op. Dus eigenlijk heb je dan een gratis sim.

    Ja, maar dr zit simblokkering op dat ding volgens mij xd
    dat moeten we dus ook nog oplossen :x

    Ik moet dus zorgen dat
    - ik weer een pin heb
    - simblokkering opgeheven word
    - de simkaartregistratie goed is
    - btg er op staat.

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, maar dr zit simblokkering op dat ding volgens mij xd
    dat moeten we dus ook nog oplossen :x

    Ik moet dus zorgen dat
    - ik weer een pin heb
    - simblokkering opgeheven word
    - de simkaartregistratie goed is
    - btg er op staat.


    Je bedoelt dat je mobiel niet sim-lock vrij is?
    Als je een nieuwe sim koopt kun je gewoon je mobiel weer gebruiken. Dan heb je een goede simkaartregistratie en heb je er beltegoed op. Schuif gewoon de nieuwe kaart erin en je kunt zien of je mobiel sim-lock vrij is. Is dat niet het geval neem je hem gewoon mee naar de t-mobile winkel og de hi winkel of een andere en je laat hem gratis of meestal voor minder dan 5 euro sim-lock vrij maken.
    Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
    (K)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:15 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Je bedoelt dat je mobiel niet sim-lock vrij is?
    Als je een nieuwe sim koopt kun je gewoon je mobiel weer gebruiken. Dan heb je een goede simkaartregistratie en heb je er beltegoed op. Schuif gewoon de nieuwe kaart erin en je kunt zien of je mobiel sim-lock vrij is. Is dat niet het geval neem je hem gewoon mee naar de t-mobile winkel og de hi winkel of een andere en je laat hem gratis of meestal voor minder dan 5 euro sim-lock vrij maken.
    Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
    (K)

    Ik wilde graag het nummer van mn huidige mobiel blijven gebruiken.. maar dat kan dus niet omdat hij dus niet sim-lock vrij is.

    Okeee, dankje voor het uitleggen. (Ik kan wel met een mobiel overweg maar ik weet er niet alles van :'D)

    Simlock vrij laten maken? Heb ik met bijna al mijn telefoons gedaan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je lang je mobiel niet hebt gebruikt, dan blokeert je sim automatisch en kun je hem niet meer gebruiken -volgens mij-.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.