• Alleen voor asians, of voor iedereen.

    -niet mijn mening vroeg alleen af wat jullie er van vinden D:


    They fell in love, didn't they?

    Ik luister er niet naar, dus ik heb geen oordeel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vor iedereen, als ze het verstaan en het ook daadwerkelijk leuk vinden. Maar niet voor mij


    #WWED - What Would Emma Do?

    Voor iedereen. Heeft iemand het dan gekocht? =')


    Today will be Girl's Day party with you~

    voor iedereen, als je het leuk vindt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Voor iedereen.
    Sciencefiction films mogen toch ook door mensen worden bekeken?


    Felix

    voor iedereen, het is belachelijk om onderscheid te maken tussen asians en westerse mensen, we zijn allemaal gelijk n.n


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Voor iedereen (:

    Voor iedereen. De hele wereld luistert ook naar Andrea Bocelli en die is italiaans. Niet eens te spreken over de franse muziek ;]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 19:35 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wij luisteren toch ook naar Engelse muziek van de Amerikanen? Mogen we dat dan plots ook niet meer luisteren, omdat het voor de Amerikanen alleen is?

    Ik vind het dus zever. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik ben half Aziatisch, maar ik vind Duitse elektro en hardrock veel mooier :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor iedereen. Anders zou je toch alleen naar muziek van je eigen land mogen luisteren?


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Aziatische muziek>alles.

    Grieving schreef:
    Voor iedereen, als ze het verstaan en het ook daadwerkelijk leuk vinden. Maar niet voor mij


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dat is het domste wat ik ooit heb gehoord... tuurlijk mag dat sommige mensen verstaan engels nieteens en luisteren het.... dus waarom zouden wij niet asianmusic mogen luisteren?
    Dan zouden we alleen Nederlandse muziek mogen luisteren omdat we het verstaan... Wtf o.O?


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Mijn (niet aziatische) vriendin luistert er veel naar, ik vind het niet leuk, maar maakt mij niet uit wie er allemaal naar luistert.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.