• Even in the Wizardworld is hearing voices a bad sing

    Malena is pas vijftien als ze er achter komt dat ze een heks is. Malena is al sinds haar geboorte een wees en heeft jarenlang bij een Dreuzelgezin gewoont. Tijdens haar schoolvakantie wordt Malena opgevangen door de Weasley-familie waar ze met behulp van het hele huishouden de vier voorbije jaren moet bijlopen. Op het einde van de zomervakantie vertrekt Malena samen met de rest naar Hogwarts waar haar een schooljaar vol magie, elfen en Slytherins te wachten staat. Alles lijkt normaal te lopen -voor zover dat dat kan- tot Malena de Kamer van Hoge Nood ontdekt. Er lijkt niets mis te zijn met de Kamer tot Malena stemmen begint te horen als ze in de Kamer komt. De stemmen blijken van haar overleden moeder en grootvader te zijn. Volgens haar vrienden is stemmen horen geen goed teken en moet ze ophouden met steeds naar de Kamer terug te keren. Er is maar één iemand die het goede ziet in de stemmen die Malena hoort, en dat is Sirius Black. Als Malena ook de stemmen van Lily en James Potter begint te horen die haar aansproren om met zo veel mogelijk leerlingen een groep op te richten begint de strijd pas echt. Een bloederige strijd waar leugens waarheid worden en de tranen opgevangen worden door liefde. 
    Want iedereen had gelijk. Zelfs in de Tovenaarswereld is stemmen horen geen goed teken.

    Verhaallijn:
    Order of the Phoenix
    Halfblood Prince


    Rollen:
    1. Leerlingen Hufflepuf
    2. Leerlingen Ravenclaw
    Saffier, TrueB2UTY, ..
    3. Twee slytherin leerlingen
    4. Ravenclaw jongen met een oogje op Malena
    5. Slechte Ravenclaw/Hufflepuf spion die doet alsof hij een oogje heeft op Malena
    9. Zelfverzonnen rol

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afdeling: 
    Rede tot afdeling: 
    Uiterlijk: foto en beschrijving
    Hobby's: 
    Toverstok:
    Patronus:
    Huisdier:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 16:31 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ik wil best meer maken =^-^= (tenzij je ze niet goed vind ^-^ zeg het gerust)


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Onevoice schreef:
    Als je nog rollen nodig hebt kan ik er nog wel maken. Je laat het maar weten (;
    Ik heb nog zeer veel rollen nodig (:
    liefst nog een zusje van Malena -of eender wat dan ook- want ik ga er maar eentje van Sanne nemen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Broer van Malena
    Volledige naam: Mitchell Dylan -achternaam
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: Mitchell is een leuke en lieve jongen om te zien. Hij heeft ontschuldige, grote, bruine ogen, die hij vroeger vaak gebruikte om bij mensen te schooien. Zijn bruine haren staan wild omhoog, wat hem nog schattiger, maar tegelijk ook nonchalant laat lijken. Hij is ongeveer 1.78 M lang en hij is redelijk slank gebouwd, maar hij heeft wel wat spieren. Zijn kleding is meestal redelijk normaal, ietwat ouderwets.
    Hobby's: Mitchell beoefend geen sport, omdat hij daar te lui voor is. Hij gaat liever op vrijdag en zaterdag avond uit en dan wil hij niet de volgende ochtend om tien uur al naast zijn bed staan. Hij is graag weg van huis en hij gaat graag naar zijn vrienden te toe. Buiten dat hij echt geen sport beoefend, is hij veel aan het skateboarden. Zijn neef, van nu 25 jaar, leerde het hem aan en nu is hij er erg goed in. Hij gaat vaak naar het skateparkje dicht bij het huis, vooral als hij boos of erg blij is.
    Huisdier: Mitchell heeft al erg lang een hond, Diesel.
    Extra's: Mitchell heeft een soort knipperlicht relatie met Santana Lopez.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 16:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Kleine zus
    Volledige naam: Luna - achternaam
    Leeftijd: 11 jaar, dus de jongste van de hoop.
    Uiterlijk: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6538330/4820919053_330b1458c6_z_large.jpg?1295815750
    Luna heeft goudblonde haren die ze maar al te graag in een vlecht draagt. Ze heeft lichte blauwe ogen die heel goed uitkomen met haar lichte huid, bedekt met wat sproetjes. Aan haar sproetjes heeft ze een grote hekel. Ze draagt graag jurkjes met vrolijke kleurtjes.
    Hobby's: Luna tekent heel graag. Het liefst tekent ze dieren, ze fascineren haar omdat niemand weet wat ze denken en of ze te vertrouwen zijn.
    Huisdier: Kitta, haar kleine grijze gestreepte kat.
    Extra's: Ze houdt van de zon en is dan ook altijd buiten te vinden bij goed weer. Luna is ook heel speels en goedlachs.
    Ze kijkt heel hard op naar haar oudere zussen en broer. Niemand mag iets slecht over hun zeggen.


    Forlife.

    Wanneer maak je 't bekend ?(:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Wanneer maak je 't bekend ?(:
    Waarschijnlijk zondag. Als ik weer op de pc zit.. Dat gaat gemakkelijker!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Welke rol wil je nog per se hebben? Want die ga ik dan invullen, want ik verveel me! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nummer 1, 2, 3, 4 & 5 (:
    Maar 4 & 5 het liefst..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Ravenclaw jongen met een oogje op Malena
    Volledige naam: Kay Noah Hill
    Leeftijd: Vijftien
    Afdeling: Ravenclaw
    Rede tot afdeling: Kay is aardig en een sociale jongen. Hij is zeer intelligent en hij besteedt veel tijd en energie in zijn studie. Hij houdt ervan om hoge punten te helpen en hij is behulpzaam tegenover anderen, zodat zij ook hoge punten kunnen halen.
    Uiterlijk: Kay.
    Ik moet zo van de computer af, straks maak ik 'm af. (:
    Hobby's: Kay zit sinds vorig jaar in het zwerkbalteam van Ravenclaw, waar hij jager is. Hij is daar vaak mee bezig, omdat hij zeker niet de ster van het team is. Hij traint bijna elke dag naar school, wat hem nooit echt goed lukt, omdat bijna nooit iemand hem helpt. Hij is ook graag bezig met muziek maken. Hij heeft namelijk een dreuzelgitaar, die hij vaak bij zich heeft. Hij speelt er liedjes mee en vermaakt de andere graag.
    Toverstok: Een 25 centimeter lange toverstok gesneden uit eikenhout met als kern een terzieler traan.
    Patronus: Een hondje
    Huisdier: Pebbels
    Extra's: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Leerling Ravenclaw
    Volledige naam: Kim Watson
    Leeftijd: vijftien jaar oud
    Afdeling: Ravenclaw
    Rede tot afdeling: Vanwege haar leergierigheid, serieusheid en slimheid.
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker. Ze heeft donkere, ronde en glinsterende grijze ogen en goudblond haar. Vaak word Kim omschreven als het standaardtype model. Haar haar krult en is moeilijk steil te krijgen, maar het is erg mooi omdat het zo lang is. Ze heeft een vierkant en smal gezicht wat erg egaal en mooi is en zonder oneffenheden. Ze heeft een scherpe kin wat haar toch een wijze uitstraling geeft. Haar kleding is van de beste kwaliteit en alleen gemaakt door de beste ontwerpers. Op school draagt ze trouw haar schooluniform, en buiten school draagt ze vaak lange donkerblauwe jurken en witte hoedjes met bijpassende handschoenen.
    Hobby's: Lezen is de enige echte hobby van Kim. Ze is vrijwel altijd in de bibliotheek te vinden buiten de lessen om.
    Toverstok: Kim heeft een mooie toverstok die erg exclusief uitziet. Op het handvat staat een zwaan gegraveerd, wat ook haar patronus is. De houtsoort is palissander, wat een erg edele houtsoort is. De kern is een haar uit de staart van een zilveren eenhoornhengst. De toverstok is 22 cm lang en bijna onbreekbaar en dus ook keihard. De toverstok heeft een zilveren kleur die prachtig schittert in het maanlicht. De toverstok is erg goed in bezweringen.
    Patronus: Zwaan
    Huisdier: Een witte sneeuwuil genaamd Darling, het beest is erg slim en rustig.
    Extra's: Ze is de beste leerling van de hele school in Bezweringen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 9:48 ]

    Maak bekend! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Maak bekend! :9~
    Maar ik heb nog meer rollen nodig..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Maar ik heb nog meer rollen nodig..


    Sanne vult wel in.
    Welke wil je nog graag hebben? (nerd)

    Misschien kun je dan in de ruil daarvoor al wat rollen bekend maken? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat je wat bekend moet maken, dan vul ik in. -Chantage!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Even in the Wizard World hearing voices is a bad sign


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.