• Klinkt misschien heel stom, maar ik weet echt niet hoe dit werkt. Ik wil gaan zwemmen, maar begin ongesteld te worden en heb tampons gehaald. De kleinste past gelukkig, maar ik voel hem nog een beetje zitten en het 'klopt' vanbinnen alsof er iets ontstoken is zeg maar...

    Klopt dit, hoor ik hem te voelen??

    Ik gebruik het niet heel vaak, alleen als ik ga zwemmen. En volgens mij hoor je hem niet te voelen hoor?


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Gewoon zo diep mogelijk steken tot je hem niet meer voelt. (:

    Maar als je nou écht ongesteld bent, lekt hij toch heel snel door of niet? Ik heb de allerkleinste van ob..

    Iemand?

    melXtom schreef:
    Maar als je nou écht ongesteld bent, lekt hij toch heel snel door of niet? Ik heb de allerkleinste van ob..


    grapjas xD ik gebruik ook de kleinste van OB en ik heb er nooit problemen mee. Je moet voor de eerste keer er gewoon goed voor zitten. Anders doe je het samen met je moeder, het is niet vies of raar maar heel normaal. Je moeder gebruikt het vast ook wel. Daarnaast als je ongesteld bent is het handig als je gewoon een inlegkruisje in je onderbroekje/slipje wat dan ook doet. Omdat als je dan een beetje doorlekt dat je onderbroekje/slipje/wat dan ook niet vies word met bloed.


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Je hoort een tampon niet te voelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uh, tja hoe leg je dat uit xd
    Duw hem er gewoon in zover mogelijk.
    Ik draag hem ook als ik gewoon naar school ga. Veel oefenen, dan gaat het gemakkelijker en voel je het helemaal niet meer.


    Me so good.

    Chu schreef:
    Gewoon zo diep mogelijk steken tot je hem niet meer voelt. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het was gelukt! Ik heb er gewoon mee gezwommen!!

    melXtom schreef:
    Het was gelukt! Ik heb er gewoon mee gezwommen!!

    Gefeliciteerd (x


    Me so good.

    Shit ik gaa op vakantie en moet ze ook dragen >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    Shit ik gaa op vakantie en moet ze ook dragen >.<

    Dat dacht ik dus ook vorig jaar xd
    maar je went er wel aan (;


    Me so good.

    Als je de tampon nog voelt betekend het dat die nog niet diep genoeg zit! En wat bij mij altijd is als ik de tampon al een tijdje in heb en ik begin hem te voelen, dan lek ik door. Best handig vind ik, dan weet ik dat:X