• Ik wil zó graag afvallen, maar iedereen vindt dat ik niet dik ben. Ik heb best wel een buikje, en mijn moeder zegt het ook ooit. Ik ben 1.67 ongeveer, en weeg ook zoiets van 65 kilo ongeveer. Ben 16 jaar. Ik ben helemaal niet blij met mezelf.. elke keer op school word ik weer 'dik' genoemd.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 18:03 ]


    Turn it up! *

    hoe oud ben je?

    Jij bent sowieso niet dik als je naar je lengte en gewicht kijkt :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ga niet zelf beginnen, ga praten met een diëtiste. Zij kan jou vertellen of je gezond bent etc. Zij kan je ook op weg helpen met gezonder te eten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    pielipino schreef:
    hoe oud ben je?


    sixteen.


    Turn it up! *

    Jij bent écht niet te dik. (:
    Als je echt niet gelukkig bent met jezelf kan je eventueel op je voeding letten. Dan bedoel ik niet om minder te gaan eten ofzo, maar zorg gewoon voor 4 evenwichtige maaltijden per dag. Eens in de week gaan joggen kan ook. Mar jij bent dus echt niet te dik hoor. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    helemaal niet nodig zou ik zeggen (:
    ik weeg iets minder dan jij , heb ook een buikje , en geuss what.. ik vind het eigenlijk helemaal niet erg (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    sorry pardon, maar je bent niet te zwaar.
    zeker niet, je weegt juist goed! afvallen moet je niet doen.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik moet mijn mond houden, want ik ben aan het afvallen geslagen. Omdat ik uitgescholden werd voor dik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben net zoals jij waarschijnlijk niet graat mager, maar ook net zoals jij niet te dik.
    Als het nodig is kan je een keer gaan joggen of wat minder frisdrank drinken, maar ik zou er verder niet te veel voor gaan forceren.
    Want uiteindelijk ben je dus helemaal niet te dik.


    effort never betrays you

    Je bent niet dik, als je dat denkt.
    Maar, als je wilt afvallen, doe het gezond! Belangrijkste element in afvallen! Gezond.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Als je echt wil afvallen kan je het best gezond eten en veel sporten.


    Let us die young or let us live forever.

    Je bent 16 jaar, weegt 65 kilo en bent 1.67. Ik heb dit voor je bekeken via bmi en raad eens? Je hebt een gezond gewicht(hoera).
    Verder heb je het over 'je buik'. Als je die strak wil, is het gewoon een kwestie van sporten: Thuis buikspier oefeningen doen of in de sportschool ofzo. Maar goed, te dik ben je dus niet, en geloof me:
    Bijna IEDEREEN heeft wel een buikje ;)

    Ik had ongeveer hetzelfde als jou, ik ben gewoon gezonder gaan leven, minder tussendoortjes en minder frisdrank, en dat hielp genoeg.


    Your make-up is terrible

    eeey, ik ben 170 en weeg ook 65 kilo, én ben ook 16 heb ook een buikje, en ben zeker niet dik?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 18:18 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben evenlang als jij, en ik ben even zwaar.
    Ik wil idd ook afvallen, omdat ik merk dat ik meer een buikje krijg en m'n bovenbenen worden dikker.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?