• ik wil even mijn hart luchten... het gaat over een vriendin J noemen We haar even. En we hadden een tijdje ruzie en dan hebben we het net opgelost gebeurd er dit:

    Bij gym had ik aan J gevraagd of we samen naar huis zouden fietsten (we wonen best dicht bij elkaar) dus zij vond dat goed. Na gym waren we uit (3 uur uitval!!!) dus we zouden eerst naar mijn kluisje gaan (is het dichtstbijzijnd). Maar de bel ging dus zij zou naar haar kluisje gaan. Dus even later was ik klaar dus ik wurmde me door de drukte naar haar kluisje. En daar was ze dus niet. Toen ging ik naar buiten om door het raam te kijken of ze bij mijn kluisje was. Daar was ze dus ook niet. Dus ik vraag aan D (een jongen uit mijn klas) of hij J heeft gezien. Niet dus. Ik raakte een beetje in paniek waar zij was en toen racete ze ineens weg. Ik pak snel mijn fiets en ga achter haar aan fietsten, ik kwam G tegen (ook een jongen uit mijn klas) en die zei dat ze alleen fietste!. Dus ik ga achter haar aan, zodat dat we toch even samen kunnen fietsen. Ze draait zich om en begint ineens nog sneller te fietsen. Ik ga nog harder en J zet het op sprintten. Ik zit half te hyper ventileren zodat ik haar nog een beetje kan bijhouden. En toen keek ze me ineens boos/gemeen aan. Ik had dus zin om haar bril van haar gezicht te meppen (of haar van haar fiets te laten pleuren). Dus ik kom half dood thuis en ik krijg morgen vast op school de schuld van haar dat ik te sloom was (of dat ik sneller moest zijn). ik krijg bijna altijd de schuld van haar (zij heeft niks gedaan en ik doe altijd alles). Dus mijn vraag is: moet ik haar daar morgen op aanspreken of moet ik iets anders doen?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Moeilijk Kristy Met J !!! Nou de mentor heeft echt geholpen zeg -.-
    Ik zou haar aanspreken Morgen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom fiets jij volgende keer niet gewoon voor dr uit, en laat je haar alleen fietsen? Dan weet ze hoe 't voelt (:

    Je moet haar er idd gewoon op aanspreken.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PEDOpas schreef:
    Waarom fiets jij volgende keer niet gewoon voor dr uit, en laat je haar alleen fietsen? Dan weet ze hoe 't voelt (:


    *evil laugh* wraak!!!
    ja dat was ik ook van plan(duivel)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dat is raar van haar :O Ik zou haar erop aanspreken en zeggen dat je dit niet netjes van haar vond, vragen waarom ze het deed en dat jij speciaal op haar wachtte ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap sowieso niet waarom jij nog je best ging doen om haar bij te houden. Laat haar dan alleen fietsen als ze dat zo graag wilt blijkbaar. Maar als zij dan aan jou vraagt of je mee wilt fietsen, gewoon nee zeggen.


    Your make-up is terrible

    Srry kristy maar ik ben klaar met haar http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=87140


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wrm ga je dan eigenlijk achter d'r aan, laat haar maar achter jou komen. (cat) en je moet haar vertellen dat je dit niet leuk vindt+ waarom ze dat doet.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    PEDOpas schreef:
    Waarom fiets jij volgende keer niet gewoon voor dr uit, en laat je haar alleen fietsen? Dan weet ze hoe 't voelt (:


    die vind ik goed


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik zou haar erop aanspreken en daarna moet ze maar moeite voor jou/jullie doen (ik heb net ook de andere gelezen).


    Fat chance.

    PEDOpas schreef:
    Waarom fiets jij volgende keer niet gewoon voor dr uit, en laat je haar alleen fietsen? Dan weet ze hoe 't voelt (:


    Food.

    Ik zou haar negeren als ze iets tegen je zegt en doen alsof ze niet bestaat.
    Maar dat doe ik (;


    Me so good.

    Ik zou haar gewoon KEIHARD gaan negeren. En als ze je de schuld gaat geven dat je te langzaam was zeg je gewoon; Jij kan ook op mijn tempo gaan fietsen, in plaats van ik op jouwe.
    En dan loop je gewoon weg ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    tja dat negeren kan wel
    maar dan voel ik me (of gaat er gebeuren):
    1. schuldig/gemeen
    2. dan krijg ik het 'heb medelijden met J groepje' op mijn dak (die geven mij en Hestia overal de schuld van)
    3. ik voel me een beetje arrogant :X

    *zucht* op de basisschool was dit allemaal niet en nu krijg ik dit allemaal op mijn dak


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    tja dat negeren kan wel
    maar dan voel ik me (of gaat er gebeuren):
    1. schuldig/gemeen
    2. dan krijg ik het 'heb medelijden met J groepje' op mijn dak (die geven mij en Hestia overal de schuld van)
    3. ik voel me een beetje arrogant :X

    *zucht* op de basisschool was dit allemaal niet en nu krijg ik dit allemaal op mijn dak

    Je bent dan zeker niet arrogant. Je neemt het gewoon een x voor jezelf op. En jammer dan, als je dat groepje achter je aan krijgt! Je moet laten zien dat je je mannetje staat en niet zomaar over je heen laat lopen. Want als je steeds toegeeft, of het nou wel of niet jou fout was, gaan ze je gebruiken voor allerlei dingen en dat wil je toch ook niet?
    Succes meisje (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.