• Ik zou eigenlijk nog een zusje hebben, maar ze stierf bij de geboorte.. en ik wist dat niet, maar kwam het wel te weten op latere leeftijd. Toen ik het wist, zag ik haar in de gang staan. Een maand later, fietste ik naar school, en had ik het gevoel dat ze 'meefietste'. Ik hoorde een fietsbel langs me, maar er was niemand in de buurt. Ik heb een paar keer omgekeken, of er écht niemand was. Er was niemand. Ook niet in de straat langs me.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:09 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Woow:|

    Oohw dat is wel freaky.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Onwijs gaaf & beetje scary tegelijk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    creepy.


    You are beautiful, you are love.

    engg..

    niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het altijd zo moeilijk om die verhalen te geloven.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:14 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Maar'm, dat betekent dat geesten ook opgroeien, aangezien ze stierf als baby :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Maar'm, dat betekent dat geesten ook opgroeien, aangezien ze stierf als baby :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is gewoon je verbeelding. Natuurlijk zie je dat als je het weet! Als niemand iets gezegd had, had je niemand gezien en ook geen fietsbel gehoord. Je beeld het je in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is gewoon je verbeelding. Natuurlijk zie je dat als je het weet! Als niemand iets gezegd had, had je niemand gezien en ook geen fietsbel gehoord. Je beeld het je in.

    Nee hoor, en of je me gelooft of niet, ik zag én hoorde het echt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Nee hoor, en of je me gelooft of niet, ik zag én hoorde het echt.


    Waarom zou je dan daarvoor niets gehoord en gezien hebben? Omdat je het nog niet wist.
    En inderdaad, sinds wanneer groeien geesten op?


    Your make-up is terrible

    Dat is best creepy! Ik heb ook soms zo'n gevoel, als ik naar boven loop heb ik het gevoel dat iemand me achtervolgd; En ik zie een man met een ouderwets pak aan, en een hoedje op. ;s


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zou je dan daarvoor niets gehoord en gezien hebben? Omdat je het nog niet wist.
    En inderdaad, sinds wanneer groeien geesten op?

    Wat maak je hier nou een discussie van? (: Als ik het zag, en hoorde, dan is dat zo. En als jij zegt dat dat niet zo is, nou dan denk jij dat toch (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    WOUAH schreef:
    Dat is best creepy! Ik heb ook soms zo'n gevoel, als ik naar boven loop heb ik het gevoel dat iemand me achtervolgd; En ik zie een man met een ouderwets pak aan, en een hoedje op. ;s
    Ik heb me die man juist ingebeeld vooral het hoedjes deel was grappig (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik denk dat dat inderdaad je hersenen waren die een illusie maakten. Waarschijnlijk doordat je nieuwsgierig bent naar haar en dat je je verbonden voelt met haar. Maar een geest lijkt me sterk. Ik ben persoonlijk heel resoluut in die dingen. Ik geloof niet in geesten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.