• Wat vinden jullie mooier een natuurlijke wenkbrauw of een mooie geëpileerde, met zo'n boogje?

    Ik mag mijn wenkbrauwen niet epileren van mijn stiefmoeder dat vind ze niet goed omdat het dan weer te snel aangroeid. Maar af en toe haal ik wel eens haartjes weg aan de binnenkant, als het er te veel worden.

    maar ik zou de eerste keer epileren wel laten doen of van die sjabloontjes kopen van de drogist.


    it's so empty living behind these castle walls

    Netje geëpileerd.
    Epileren betekend niet meteen dat het zo'n dun streepje is? O_o


    ars moriendi

    uhm ik heb boogjes ;d
    goh.
    maar ik epileer het (:

    geëpileerd kan mooier zijn maar je moet niet teveel weghalen (zelfde geld bij mij ook voor make-up(cat))


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Geëpileerd. Maar wel zo dat het nog natuurlijk eruit ziet.
    En dat het mooi is (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zolang iemand van nature niet van die rupsen boven zijn of haar ogen heeft, vind ik epileren onnodig. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MICKEY schreef:
    Geepileerd, maar dan moet het niet zo nep zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik let niet zo op wenkbrauwen eigenlijk. Zelf epileer ik ze niet, omdat ik niet vind dat het nodig is. Ik heb namelijk geen last van losse haartjes of overbeharing of weet ik veel wat. Moest dat wel zo zijn, dan zou ik ze ook heel licht epileren. Van die dunne enge streepjes vind ik echt afgrijselijk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    verschilt per persoon vindt ik. ik mag ze ook niet epileren maar ik haal wel haartjes weg die lelijk zijn. en het groeit snel terug ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Speaker schreef:
    Ik let niet zo op wenkbrauwen eigenlijk. Zelf epileer ik ze niet, omdat ik niet vind dat het nodig is. Ik heb namelijk geen last van losse haartjes of overbeharing of weet ik veel wat. Moest dat wel zo zijn, dan zou ik ze ook heel licht epileren. Van die dunne enge streepjes vind ik echt afgrijselijk (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    die haartjes die terug groeien zijn echt jekkie , lelijk dus.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik epileer nooit,vind het echt belachelijk om te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Carcass schreef:
    Ik vind natuurlijke wenkbrauwen mooier (:


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hangt ervan af. Sommige wenkbrauwen zijn natuurlijk heel mooi, maar je hebt er ook hele lelijke. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    natuurlijke, dat ben je echt zelf


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"