• [..] is een meisje van 27 jaar en heeft een relatie met de super knappe acteur Jake Gyllenhaal,Jake heeft super veel fans dat weet [..] wel.
    Maar wat als een van de vele fans Jake & [..] uit elkaar illen halen?
    Zou dat ze lukken?

    Gerne: Romantiek,Drama,Humor.
    Leeftijdskeuring: 16 + In dit verhaal komt sex en grof taal gebruik in voor.

    Rollen die ik nodig heb:
    [..]~
    Beste vriendin van [..] ~
    Broer van [..] ~


    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Uiterlijk + foto:
    - Karakter:
    - Relatie:
    - Familieomstandigheden:
    - Extra’s:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    - Rol: [..]~
    - Naam: Lara
    - Leeftijd: Uh, 27 dus.
    - Nationaliteit: Amerikaans. Texas ofzo.
    - Uiterlijk + foto: FOTO Lara oogt nogal verlegen, maar kan een echt feestbeest zijn, vooral met behulp van een beetje alcohol. Ze heeft lange blonde lokken en een indringende blik. Ze draagt graag losse oude spijkerbroeken en witte bloesjes en af en toe een leuk hoedje. Ze is 1.70 lang.
    - Karakter: Lara houdt zich graag op de achtergrond als ze zich niet op haar gemakt voelt bij mensen. Ze is dol op verhalen vertellen en is dol op kinderen, omdat die nog geen vooroordelen hebben. Vroeger was Lara een rebel, maar die tijd is allang voorbij, hoewel ze zich er niet voor schaamt. Als mensen iets doet wat ze vervelend, zegt ze het vaak niet meteen, maar kropt ze het op, tot ze op een avond alles eruit huilt in de armen van haar vriendin.
    - Relatie: Uhm ja, met Jake, denk ik (:
    - Familieomstandigheden: Ze heeft een hele lieve vader en moeder en een klein zusje. Happiness (: Alleen haar oom mag haar (en Jake) wat minder.
    - Extra’s: Ze speelt gitaar. Yeah.


    Felix

    Ik doe niet aan deze dingen, maar kan je me melden als de story er is? Gyllenhaal fan ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Deserted schreef:
    Ik doe niet aan deze dingen, maar kan je me melden als de story er is? Gyllenhaal fan ^^


    Jahoor,Dat doe ik graag :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dankjewel voor je aanmelding


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ohohooh, mag ik ook melding als ie er is?? (a)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    ohohooh, mag ik ook melding als ie er is?? (a)


    Yup.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.