• gister moesten me ouders bij de mentor praten ¬¬ komen ze thuis ik verwacht een fucking lange preek. -gelukkig nie :3- ging me moeder zo vertelen over wat de mentor zei en "de afspraak" :/ ik maakte weer zo'n opmerking: wouw vertel me iets nieuws dat ik nog nie weet ¬¬


    Shoganai i ne~

    heb ik gelukkig nog nooit gehad, mijn mentor praat alleen met de kinderen die het misschien niet redden.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    heb ik gelukkig nog nooit gehad, mijn mentor praat alleen met de kinderen die het misschien niet redden.

    ik moest gewoon een beetje me cijvers ophalen want ik zit op een havo/vwo klas maar op vwo zit ik mer dan 2 onvoldoende punten dus me ouders moesten praten ¬¬


    Shoganai i ne~

    Mijn mentor heeft mij en mijn bf vandaag naar de coördinator gestuurt omdat hij denkt dat wij mensen manipuleren en een gevaar zijn voor onze medeleerlingen, terwijl wij er geen fuck van snapten. Asshole :/
    Ik vermijd oudergesprekken altijd :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En 1 onvoldoende heb je voor Nederlands? :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    En 1 onvoldoende heb je voor Nederlands? :Y)

    nee op havo vvor duits en op vwo voor duits en engels :Y)


    Shoganai i ne~

    Rickjuh schreef:
    En 1 onvoldoende heb je voor Nederlands? :Y)

    Hihihi.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn ouders hebben wel eens een mentorgesprek gehad, maar eigenlijk viel er nooit iets te bespreken, aangezien ik nog nooit problemen heb gehad op school. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha, ik kreeg vorige keer alleen maar goed commentaar. Ik was de beste van de klas, en mocht een niveau hoger gaan. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bij ons moesten degenen die op zitten blijven zitten, met onze mentor praten afgelopen week. En dat is de helft van onze klas. Want 40% staat een 4 of lager voor wiskunde, 40% staat eene 4 of lager voor Nederlands, 10% staat een 5 of lager voor beide en de overige 10% die staat niet op zittenblijven. Snelle schatting. Wij zijn echt een trieste klas x'D
    Ik zit gelukkig bij de 10% die op doorgaan zit :')


    To live would be an awfully big adventure

    Wij hadden oudercontact maar mijn moeder ging er nooit naartoe omdat ze toch telkens hetzelfde zeggen dat we goed leerden enzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Infinitum schreef:
    Bij ons moesten degenen die op zitten blijven zitten, met onze mentor praten afgelopen week. En dat is de helft van onze klas. Want 40% staat een 4 of lager voor wiskunde, 40% staat eene 4 of lager voor Nederlands, 10% staat een 5 of lager voor beide en de overige 10% die staat niet op zittenblijven. Snelle schatting. Wij zijn echt een trieste klas x'D
    Ik zit gelukkig bij de 10% die op doorgaan zit :')

    Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik moet in maart een gesprek.
    Maar iedereen krijgt een gesprek, om te vragen of die al weet welk vakkenpakket die kiest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind