• Mijn bff is heel erg onzeker en dan reageert ze dat op mij af. Zij is anorexia dun, en ik ben normaal. Haar beentjes passen 2x in de mijne(serieus) en ze heeft ook totaal geen spierkracht, en ik een beetje dan.
    'ik vind mensen met sixpacks echt zo lelijk!'
    Laat ik pas geleden met haar wezen zwemmen en dat ze toen opmerkte dat ik een sixpack heb(niet zo'n overdreven sixpack) en dat ze dan naar haar buik keek waar geen grammetje vet op zit
    'ik ben zo dik'
    Toen heb ik haar het zwembad in gegooid(wat zo makkelijk ging)
    Ze zei laatst dat ze 36 kilo woog, ze leek er wel trots op, en toen we bij de GGD onderzoek op school moesten kijken, woog ze 41. Dus ik zeggen dat ik een paar kilo zwaarder ben.
    'boh, weeg je zoveel?!'
    Dat zegt ze zo vaak tegen me, ze probeert mij gewoon onzeker te maken, wat haar niet lukt(;

    Hebben jullie ook zo'n vrienden?


    Me so good.

    Ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. Beste vriendinnen horen dat niet te doen?
    En nee, mijn vrienden/vriendinnen zijn niet zo, want zulke mensen zijn geen vrienden van mij.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. Beste vriendinnen horen dat niet te doen?
    En nee, mijn vrienden/vriendinnen zijn niet zo, want zulke mensen zijn geen vrienden van mij.

    Ik ga er ook wat van zeggen(;
    Mijn bf heeft duidelijk een probleem met zichzelf..


    Me so good.

    Waarom ben je dan bevriend met zo iemand?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Waarom ben je dan bevriend met zo iemand?

    We zijn al 10 jaar bff's alleen is er dus duidelijk iets mis met haar.
    Alsof jij na 10 jaar je bff zou dumpen omdat er iets mis met haar is;s


    Me so good.

    Nee, ze probeert jou niet onzeker te maken. Ze probeert zichzelf zekerder te maken door tegen zichzelf te zeggen dat er 'zwaardere' mensen zijn. Dat meisje heeft niks anders dan hulp nodig.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 23:32 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 23:32 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ze zegt het ook tegen anderen die zich dat dan heel erg aantrekken, mij boeit het niet zo maar het is irritant om telkens opnieuw te horen..


    Me so good.

    Ahww, mijn vriendin zegt dat haar BMI 12 is ;o
    Maar dat klopt volgensmij niet, want ze is 42 kg. zegt ze, en 1.67. Terwijl dan het bmi 15, nog wat zou zijn...

    Ze zegt niet dat ik dik ben, maar wel dat ze zelf maar weinig weegt enzo. En daar word ik soms ook geirriteerd van...

    FromHell schreef:
    Ahww, mijn vriendin zegt dat haar BMI 12 is ;o
    Maar dat klopt volgensmij niet, want ze is 42 kg. zegt ze, en 1.67. Terwijl dan het bmi 15, nog wat zou zijn...

    Ze zegt niet dat ik dik ben, maar wel dat ze zelf maar weinig weegt enzo. En daar word ik soms ook geirriteerd van...

    Wat irritant van haar..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    We zijn al 10 jaar bff's alleen is er dus duidelijk iets mis met haar.
    Alsof jij na 10 jaar je bff zou dumpen omdat er iets mis met haar is;s
    Nou, mijn bff heeft me na 15 jaar gedumpt omdat zij ging roken en blowen, en ik niet, dus was ik niet meer cool genoeg voor dr. Maargoed, los daarvan.

    Ik snap dat je haar niet kwijt wilt, maar ze moet wel ff een keer op dr plek gezet worden, zodat het duidelijk is dat je dit echt niet pikt. De volgende keer dat ze zo een opmerking maakt moet je gewoon iets zeggen van 'Misschien moet je wat eten in je mond stoppen, dan komt er ook niet zoveel onzin uit.' Ofzo. Het is misschien even hard, maar ze doet net zo goed lullig tegen jou.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Qlimax schreef:
    Ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. Beste vriendinnen horen dat niet te doen?
    En nee, mijn vrienden/vriendinnen zijn niet zo, want zulke mensen zijn geen vrienden van mij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.