• Heei, ik heb dus rollen nodig en wil dus weten wat voor typetjes de personen worden. hier een lijstje met wie ik nodig heb;
    - 1 Bitch die de groep uiteen probeert te krijgen,
    - 2 Vriendinnen (Karakter nog verzinnen..)
    - 1 Vriendje (Van Valery)
    - En 1 Vriend die Valery later tegenkomt in het verhaal


    Hier een voorproefje op het verhaal;
    Valery is 1516 jaar en loopt een redelijk normaal leventje, totdat [De Bitch] in haar leven komt. Ze probeert de groep uit elkaar te krijgen en verpest hun vriendschappen. Haar vriendje is trouwens ook niet meer zo geweldig, want die staat opeens met [De Bitch] te zoenen. Valery probeert hun vriendschap weer terug te winnen, maar erg goed lijkt het niet te gaan. Haar leven is totaal naar de kloten, totdat ze [Die nieuwe vriend] tegenkomt. Haar leven lijkt weer een sprankje hoop te krijgen en samen hebben ze nog een goede tijd.


    En hier wat ik van de spelers moet weten;
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Uiterlijk + foto:
    - Karakter:
    - Relatie:
    - Familieomstandigheden:
    - Extra’s:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 16:00 ]

    ik ga hem invullen voor een van de vriendinnen xd


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    En hier wat ik van de spelers moet weten;
    - Rol: De bitch.
    - Naam: Freya Asenova
    - Leeftijd: 17?
    - Nationaliteit: Catalaans.
    - Uiterlijk + foto: Freya is een mooie, lange en slank meisje. Ze heeft kastanje bruin haar net zoals haar ogen. Ze is 1m77 lang en heeft 2 tattoos (op foto). Van kleren draagt ze veel hakken, skinny's en topjes.
    - Karakter: Freya is niet van oorsprong een echte bitch. Ze heeft een erg verleden, waardoor ze zichzelf hard heeft opgesteld. Als je ze egt kent is ze een super lief en behulpzaam meisje, maar mensen hebben haar zohard gekraakt dat ze wel een bitch moest worden.
    - Relatie:Matthew is al 1 jaar haar vriendje.
    - Familieomstandigheden: Ze woont alleen op een loftje, want ze heeft geen familie meer.
    - Extra’s:/


    all I want is the taste that your lips allow

    - Rol: Vriendje die valery later tegen komt.
    - Naam:Jake Clee.
    - Leeftijd: 17.
    - Nationaliteit: Engels.
    - Uiterlijk + foto:
    Foto.
    - Karakter: Lief,Zorgzaam,Aardig,Sportief.
    - Relatie: Geen,Maar ziet Valery wel zitten *Hint* *Hint*
    - Familieomstandigheden: Goed,Alles loopt goed tussen Jake en zijn ouders en zijn zusje van 3.
    - Extra’s: Als Jake verliefd is zal hij er alles aan doen om zijn meisje te beschermen,Hij houd er van om haar dan te verwennen en te overladen met kadotjes enzo..

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:49 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    En hier wat ik van de spelers moet weten;
    - Rol: Een van de vriendinnen.
    - Naam: Faith Maily Johnsen
    - Leeftijd: 15
    - Nationaliteit: Amerikaans
    - Uiterlijk + foto: klik!
    - Karakter: Ze staat Valery altijd bij en Valery vertrouwd blindelings op haar. Faith steunt haar in goede en slechte tijden en staat haar mannetje. Ze kan soms een grote mond hebben, maar het is dan echt nodig. Ze id verder erg eigenwijs. En soms hard maar dat komt omdat ze op jonge leeftijd haar moeder en zusje heeft verloren bij een vliegtuig ramp.
    - Relatie: Ze heeft met
    - Familieomstandigheden: Ze heeft haar moeder en zusje verloren aan een vliegtuig ramp.
    - Extra’s: Ze speelt super goed piano en heeft een navel piercing. Ze heeft also een tattoo op haar rug.


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    En hier wat ik van de spelers moet weten;
    - Rol: Een van de vriendinnen
    - Naam: Melody Rebecca Clark
    - Leeftijd: 16
    - Nationaliteit: Amerikaans
    - Uiterlijk + foto: Melody
    - Karakter: Melody is een lieve meid, die heel druk kan zijn... ze is ook heel intimiderend.. als iemand haar vrienden pijn doet kan ze heel boos worden... is kan ook heel bitchy zijn..
    - Relatie: Jah met Taylor Lautner
    - Familieomstandigheden: ze heeft al haar familie leden nog, maar woont wel op zich zelf samen met haar vriend..
    - Extra’s: ze heeft een eigen paard bij haar appartement staan genaamd Nendy, die 6 jaar is.. ze heeft al heel wat wedstrijden gewonnen. ook heeft ze al meer dan 4 jaar een relatie met Taylor Lautner. ze speelt ook in films en heeft al een paar keer een hoofdrol gehad.. ze heeft ook meegespeeld/ gaat meespelen in Twilight, New Moon, Eclipse en Breaking Dawn als Rosalie.

    beetje goed??:X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    En en heb ik de rol? *Nieuwschierig*


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    En en heb ik de rol? *Nieuwschierig*


    Juaaaaaah (Y)

    Ahhhhhw super vet! wel snel beginnen hoor!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig of ik de rol heb!

    xx <33


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    iChat schreef:
    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig of ik de rol heb!

    xx <33


    Ikzal wel vertelle;

    Iedereen heeft de rol :P
    Ik wil namelijk snel met het verhaal beginne :P

    xValery schreef:
    (...)

    Ikzal wel vertelle;

    Iedereen heeft de rol :P
    Ik wil namelijk snel met het verhaal beginne :P


    Echt ow das fijn!!

    luv Ya <33


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Hierzoo het verhaal