• De 17 jarige Maxime Milla Zoë Hunter woont in Bon Temps, dit kleine plaatsje in een stukje niemandsland wordt geteisterd door vampieren. Het is er nooit rustig: De ene helft van de vampieren wil dat zij, de andere wezens en mensen samen moeten kunnen leven. De andere helft vindt dat vampieren beter zijn dan mensen en daarom ook over de wereld zouden moeten heersen.
    Maar Maxime is totaal niet bang, integendeel, ze loopt weg van huis omdat ze haar leven maar saai vindt en zich aangetrokken voelt door Eric Northman, een slechte vampier. Ze weet precies waar ze moet zoeken en heeft hem dan ook al snel gevonden. Maxime smeekt hem om haar een vampier te maken, maar Eric weigert; Maxime zal zich eerst moeten bewijzen.

    Travis, een vriend uit Maxime’s kindertijd, ziet Maxime met Eric kletsen en besluit haar vanaf dan in de gaten te houden. Hij vertrouwt Eric totaal niet en is er zeker van dat hij zijn belofte niet na zal komen.
    Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe meer Travis in zichzelf gaat geloven. Eric vraagt vanalles aan Maxime, ze doet alles, maar Eric denkt er nog niet over om haar tot vampier te transformeren. Dan weet Travis het zeker: Hij zal Maxime redden.
    Maar Maxime wil helemaal niet gered worden.


    Dus, doen of niet doen? Weet er iemand een titel? En wat denken jullie van rollen? (:


    everything, in time

    Ah dit heeft trouwens niets met twilight te maken. Denk meer in de richting van TrueBlood.(:
    -ja dit had ik ook in de beginpost kunnen zetten, maar ik haat het als er zo [aangepast bla bla bla] onder staat.x;-


    everything, in time

    doen !!
    sorry ik ben titelloos :(
    en uhmm
    rollen moet je zelf weten ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:19 ]

    Captivity schreef:
    doen !!
    sorry ik ben titelloos :(
    en uhmm
    rollen moet je zelf weten ^^


    Danku Ilse, men, jou heb ik lang niet gesproken trouwens!;o


    everything, in time

    Waarom nou vampieren Marleen? ): Wat heeft iedereen ineens met vampieren stories? Maar het idee is wel origineel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Waarom nou vampieren Marleen? ): Wat heeft iedereen ineens met vampieren stories? Maar het idee is wel origineel!


    Hmja lol eigenlijk twijfel ik nog of ik iets met vampieren moest doen. Ik vind dat ook niet geweldig, maar ik weet niet zo goed wat ik dan met Maxime moet doen, want ze moet echt iets van Eric 'willen'.. D: En Eric is trouwens heel sexy, kijk.


    everything, in time

    Doen! :9~:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking