• Nu Tokio Hotel minder word, kan het subforum misschien veranderd worden naar 'artiesten' en dan onderverdeeld in 'Tokio Hotel' en 'Justin Bieber' bijvoorbeeld. Zodat je niet meer dat stuk heb met 'Bandleden' en 'Concerten'. Goed idee?
    Als het zo duidelijk is tenminste.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Dat lijkt me een heel goed idee. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    luzdelaluna schreef:
    Slim idee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, maar dan vind ik wel dat er duidelijk moet gezegd worden wanneer iets officieel is en wanneer het maar een gerucht is.

    ps: Ik zou het ook wel leuk vinden als je dan bv een subforum van een artiest hebt die je niet mag, dat je kan instellen dat je topics uit dat subforum niet ziet.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 21:54 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rutger schreef:
    Ik ga effe aan de slag (Y)

    Subforums:

    Tokio Hotel
    Justin Bieber

    Nog andere tienersterren die hun eigen subforum verdienen?

    Nou, sowieso voetbal en Justin Bieber, want daar krijgen we de meeste topics van :)


    ars moriendi

    Hingucker schreef:
    Oké, maar dan vind ik wel dat er duidelijk moet gezegd worden wanneer iets officieel is en wanneer het maar een gerucht is.

    ps: Ik zou het ook wel leuk vinden als je dan bv een subforum van een artiest hebt die je niet mag, dat je kan instellen dat je topics uit dat subforum niet ziet.

    Dan krijg je weer zo een filter, en dat maakte de site toch zo traag. Dus ik neem aan van niet.

    MICKEY schreef:
    (...)
    Dan krijg je weer zo een filter, en dat maakte de site toch zo traag. Dus ik neem aan van niet.


    Oh, als het de site trager maakt, dan beter niet. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vultures schreef:
    Gooooooood


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.