Dude, dat vind ik. Op uiterlijk gebied passen ze niet bij elkaar. Innerlijk, maybe.
soms heb je zo'n 'gevoel' van nee dat is een leuk stel,dat heeft niet echt een klik.en daar hoef je mensen niet écht voor te kennen,dus ik geef je gelijk(krul)
Dude, dat vind ik. Op uiterlijk gebied passen ze niet bij elkaar. Innerlijk, maybe.
hm oke, ik snap dat nooit. Als die mensen toch gelukkig met elkaar zijn, who cares hoe ze der uit zien? liek alsof knappe mensen alleen knappe mensen mogen en lelijkerts alleen lelijkerts.. maar ok.
Stekelenburg schreef:
(...)
hm oke, ik snap dat nooit. Als die mensen toch gelukkig met elkaar zijn, who cares hoe ze der uit zien? liek alsof knappe mensen alleen knappe mensen mogen en lelijkerts alleen lelijkerts.. maar ok.
Ze zijn niet lelijk. Ik zie die klik niet bij hun zoals bij Joe Jonas en Ashley Greene. Terwijl ik van Selena én Justin fan ben. Het is ook zoals "Ik vind ze cute". Slaat op hetzelfde op wat ik zeg, alleen zeg ik dat ze niet cute zijn samen.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.