• Hoihoi(;
    Ik heb de hoe week tijdens de twee pauzes corve(is verplicht) en ik moest dus na de eerste pauze naar buiten om alle rotzooi op te ruimen. Ik kreeg een veel te grote gele vieze oude handshoen en een van de bakjes( daar loop je mee in de pauze als je straf hebt) er lag echt bijna niks dus ik keek wat voor me uit komt de conciërge die altijd buiten loopt naar me toe en gaat vanalles aanwijzen waar ik rotzooi moet oppakken. Ik vond het wel handig dat hij me dat aanwees(; maar hij vond dat dus niet leuk en zei
    'moet ik alles voor je aanwijzen?!'
    'ja graag'
    Toen werd hij rood en liep hij weg xd, toen sukkelde ik dus achter hem aan en moest ik een broodzakje oprapen waar SPUUG op zat!! Ik dus met een ges gezicht dat oprapen
    'je hoeft niet zo vies na me te kijken!'
    Toen hield ik heel wijs mijn mond en op het eindE vond hij dat hij alles gedaan had
    'niet waar u hoeft die rotzooi niet op te rapen..'
    Ik wil dus jaar binnen lopen, roept hij me terug omdat ik een papiertje ben vergeten O.o
    'je hebt niet goed opgelet!'
    Ik dacht; blijf rustig Jo, hou je in(;
    Na de tweede pauze hoefde ik niet naar buiten, maar iemand anders wel en die was volgens de conciërge te sloom ;p
    Wij moesten binnen met bezems door de aula/kantine en toen er na 20minuten klaar waren , zei een andere conciërge dat we beter ons best moeten doen want anders dan moeten we de volgende week weer >.<

    Hebben jullieook corve op school?
    En ook stomme conciërges?
    -we hebben ook wel leuke hoor-


    Me so good.

    nee, gelukkig heb ik dat niet!


    Even a white rose has a black shadow.

    Omg, rot he dat je niks tegen conciërges kan beginnen, want die kunnen je altijd meer straf geven. XD
    Onze conciërge is echt een vies mannetje, hij laat meisjes altijd voor en die slijmen ook altijd.
    Bij ons heet dat trouwens milieu dienst, dat is verplicht.
    Maar als je bijvoorbeeld ergens eet/drinkt/telefoneert waar dat niet mag dan moet je voor straf een uurtje corveën.
    Maar dat heb ik nog nooit gehad..


    live the life you love

    Usher schreef:
    Omg, rot he dat je niks tegen conciërges kan beginnen, want die kunnen je altijd meer straf geven. XD
    Onze conciërge is echt een vies mannetje, hij laat meisjes altijd voor en die slijmen ook altijd.
    Bij ons heet dat trouwens milieu dienst, dat is verplicht.
    Maar als je bijvoorbeeld ergens eet/drinkt/telefoneert waar dat niet mag dan moet je voor straf een uurtje corveën.
    Maar dat heb ik nog nooit gehad..

    Als je straf hebt moet je tijdens je pauzes met een bakje rondlopen en moet je eten etc. Oprapen en weggooien ;s en je mag geeneens en handschoen aan!
    Eigenlijk ben je een lopende prullenbak;p


    Me so good.

    Wij hebben dat ook op school, dan moet je de aula gaan doen met van die speciale stoffer en blik dingen.
    Maar bij ons moet je dan een hele week.
    Ik ga alleen nooit, ookal heb je dan wel een goede reden om later in de les te komen.

    Ja, maar zo vreselijk vind ik het niet , behalve dan die naschoolse, maar daar ga ik toch nooit geen lol. En onze concierges zijn wel aardig :')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 17:23 ]

    Hebben wij niet op school, gelukkig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wij hebben ook corve, maar ik was er op die dag niet. Dus ik hoefde niet.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alleen in de klas.
    Afwassen, ramen sluiten, computers uitzetten..
    Dat is chill :P

    Ja een paar dagen dit jaar maar gelukkig zonder handschoen ;S Wij hebben prik stokken maar er is ook binnen corvé.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb deze week 4 keer corvee. Blegh. Gelukkig mogen wij het doen tijdens de lessen. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Allen in de onderbouw hebben wij corve, ik ben er lekker van af :P


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    Allen in de onderbouw hebben wij corve, ik ben er lekker van af :P

    Wij alleen in de tweede(;
    ik hoef nog maar 4 dagen --'


    Me so good.

    ILOVEVANITY schreef:
    Ja een paar dagen dit jaar maar gelukkig zonder handschoen ;S Wij hebben prik stokken maar er is ook binnen corvé.

    als je bij ons iets ergs hebt gedaan moet je na school met een prikstok gaan prikken;p


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Wij alleen in de tweede(;
    ik hoef nog maar 4 dagen --'


    wij hadden het ook maar 1 keer elk jaar, maar ik ben maar 2 keer geweest x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat had ik vorig jaar 2 weken lang in de kleine pauze, ook verplicht.


    You can't fly unless you let yourself fall.