• MOet morgen dus weer naar school, maar ik heb een klas, en die pest me. Ze pakken altijd degene die nooit iets zegt ofzo. En we hebben 4e uur tussenuur, en ik zit áltijd alleen. Ik had eerst vriendinnen, maar die zijn ook maar bij hun gaan zitten. En ik ga daar echt niet bijzitten, want ze maken me alleen maar belachelijk.. en aangezien ik nog in het gips zit, met zo'n verschrikkelijke schoen is het helemaal erg..

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 20:17 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    :O awh arme jij
    HUG!!!
    ik wou dat je kon helpen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Neem iets mee om je tijd te verdrijven. Een boek of een sudoku ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh dat is echt heel irritant maar zijn er niet meerdere groepjes in de aula?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Scandal schreef:
    Neem iets mee om je tijd te verdrijven. Een boek of een sudoku ofzo.

    Ik denk dat ik gewoon proefwerken in ga halen ofzo... of lezen ja, ook een optie.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Idd, maak alvast je huiswerk ofzo. Of neem een boek mee.


    Food.

    ILOVEVANITY schreef:
    Oh dat is echt heel irritant maar zijn er niet meerdere groepjes in de aula?

    Ja 4e klassers. Maar daar ga ik echt niet bijzitten.Zijn ook al van die kakkers.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hmm..das echt klote...er is bij mij op school ook altijd een jongen die alleen in de pauze staat en hij is echt aardig.Wij gaan soms bij hem staan,dus misschien kun jij ook een keertje bij andere mensen gaan staan?Of naast iemand gaan zitten die ook wat stil is in de klas?

    khoop dat ik je kan helpen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ze zijn het allemaal niet waard.
    Ze pesten jou zodat ze zichzelf beter voelen.
    Als je vriendin je in de steek laat kan ze niet echt je vriendin geweest zijn.


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Ga erbij zitten en als ze je belachelijk maken om je been of wat dan ook zeg dan 'Hou jullie mond, of jullie leren Kimberly kennen' :Y)
    Nee,, zo'n mensen zijn gewoon kut. En als jou 'vriendinnen' zo dom zijn om daar bij te gaan zitten zijn ze jou niet waard.

    kan je niet gewoon naar een neiuwe schoog?

    dat is echt stom!
    maar zoals de meeste hier zeggen, ze zijn het allemaal niet waard om bevriend mee te zijn.


    Even a white rose has a black shadow.

    Neem je Ipod of iets dergelijks mee en negeer ze. Waarschijnlijk verdien je veel beter dan hun.

    Als je jezelf echt niet fijn voelt in je klas, kun je misschien vragen of je naar een andere groep mag en als het echt heel erg is, kan je altijd nog een andere school zoeken. In de tijd dat je dan nog in die klote klas zit, moet je de mensen die je lastig vallen gewoon negeren. Onthoud altijd dat zij de losers zijn, omdat jij zo wijs bent dat je weet dat het kansloos is om een ander belachelijk te maken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is wel klote ja. Probeer en dan eens een x wel iets van te zeggen? Of neem een boek mee, of ga met je telefoon kloten om toch nog wat te doen te hebben.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Da's serieus kut voor je. Maar weetje, zij pesten je gewoon omdat ze onzeker zijn over zichzelf en ze daarom anderen minderwaardig willen doen voelen. Ik zou hun gewoon negeren, ze zijn 't niet waard.