• Ik begin even vanaf t begin.
    Iedere maand moet ik zo'n bus abo kopen. Maar nu was ik het gister dus vergeten dus heb ik een probleem.
    Dinsdag zou ik mijn nieuwe mobiel krijgen, maar pa is pas laat klaar met zn werk dus ging het niet door.
    Nou zei mijn moeder net; Aangezien je toch geen bus kaart hebt, kan je net zo goed thuis blijven en gaan we die mobiel morgen wel halen.

    Eigenlijk is dit echt een heél slecht voorbeeld, maar ik vind t wel geniaal _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maar ik woon in Dordrecht, en een paar vriendinnen van mij in Strijen, en die fietsen ook gewoon anderhalfuur heen en terug naar school.
    Van een dagje fietsen ga je echt niet dood hoor(krul)
    En het is best erg als je de weg naar je eigen school niet weet :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Maar ik woon in Dordrecht, en een paar vriendinnen van mij in Strijen, en die fietsen ook gewoon anderhalfuur heen en terug naar school.
    Van een dagje fietsen ga je echt niet dood hoor(krul)
    En het is best erg als je de weg naar je eigen school niet weet :')

    Waarom zo ver fietsen als het ook met de bus kan. Ik ga ook echt geen 2 uur fietsen naar mijn school :'D


    -

    Language schreef:
    Maar ik woon in Dordrecht, en een paar vriendinnen van mij in Strijen, en die fietsen ook gewoon anderhalfuur heen en terug naar school.
    Van een dagje fietsen ga je echt niet dood hoor(krul)
    En het is best erg als je de weg naar je eigen school niet weet :')

    Niks ergs aan. Ik ga elke dag met de bus, mijn school staat in een hele andere -grote- plaats. Dus als je er nog nooit op de fiets heen bent geweest is het logisch dat je de weg niet weet :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben ook best verwend haha. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom zo ver fietsen als het ook met de bus kan. Ik ga ook echt geen 2 uur fietsen naar mijn school :'D


    Nou, soms gaan ze met de bus, en soms met de fiets.
    Als het echt heel slecht weer is, of als ze vroeg moeten beginnen gaan ze met de bus, of brengen hun ouders hun.
    Maar als ze gewoon om half 9 moeten beginnen en het alleen een beetje koud is buiten, gaan ze gewoon met de fiets.

    Ik wou dat mijn moeder als die van jou was :')
    Ik mag nog niet eens thuis blijven als ik duizelig en misselijk ben. Dan moet ik eerst naar school om te kijken hoe ik me voel, en als het dan echt niet gaat mag ik pas naar huis(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Seriously? Lullig! Dat is vet duur.. Mijn ouders betalen mijn busabonnementen gewoon.


    Maar ik vind het niet erg hoor;) ze betalen het wel in de winter, maar niet elke week


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Language schreef:
    (...)

    Nou, soms gaan ze met de bus, en soms met de fiets.
    Als het echt heel slecht weer is, of als ze vroeg moeten beginnen gaan ze met de bus, of brengen hun ouders hun.
    Maar als ze gewoon om half 9 moeten beginnen en het alleen een beetje koud is buiten, gaan ze gewoon met de fiets.

    Ik wou dat mijn moeder als die van jou was :')
    Ik mag nog niet eens thuis blijven als ik duizelig en misselijk ben. Dan moet ik eerst naar school om te kijken hoe ik me voel, en als het dan echt niet gaat mag ik pas naar huis(cat)

    Dat is echt flauw.. Als je je niet goed voelt voel je je gewoon niet goed. Ik bepaal gewoon zelf wanneer ik thuis blijf of niet. Ik zou echt gaan protesteren als je moeder nog een x zegt dat je niet thuis mag blijven! ;o


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Dat is echt flauw.. Als je je niet goed voelt voel je je gewoon niet goed. Ik bepaal gewoon zelf wanneer ik thuis blijf of niet. Ik zou echt gaan protesteren als je moeder nog een x zegt dat je niet thuis mag blijven! ;o


    Het is inderdaad wel flauw wat ze doet, maar ik begrijp het ook wel. Ik ben vorig jaar gezakt van vwo/havo naar mavo. Ze wilt gewoon niet dat ik zoveel lessen mis, omdat ik anders weer zou zakken;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Het is inderdaad wel flauw wat ze doet, maar ik begrijp het ook wel. Ik ben vorig jaar gezakt van vwo/havo naar mavo. Ze wilt gewoon niet dat ik zoveel lessen mis, omdat ik anders weer zou zakken;)

    Oja, dan is t wel logisch. Ik hoef dit hele half jaar niks te doen want ik ga toch van deze school af, dus ja. Ik kan eigenlijk net zo goed een half jaar gaan spijbelen x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben ook zo verwend.
    Mijn moeder maakt werkstukken voor me, mijn mobiel, kleren, verjaardagen van vriendinnen worden betaald door mijn ouders, krijg best veel zakgeld.
    Maar ik ontken het vaak :Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    gelukkig woon ik vijf mintuutjes fietsen van school (nerd)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.